کلرید طلای فوق خالص با کیفیت مرک

تولید و فروش کلرید طلای فوق خالص با درجه خلوص 99.999 الی 100 درصد در هر میزان درخواستی ؛  قادر به ارسال مواد تولیدی به تمامی نقاط کشور می باشد. طلا در بسیاری از زمینه ها بکار برده می شود , خلاصه ای از این موارد در زیر ذکر شده است.

آنالیز کلرید طلای فوق خالص

ANALYSIS OF

HYDROGEN TETRACHLOROAURATE, TRIHYDRATE, REAGENT (ACS)

  
SPECIFICATIONS (MAX. LIMITS OR AS SPECIFIED)PASS/FAILNUMERICAL RESULT
1.Assay 99.999% (AuCl3.HCl.3H2O)PASS99.999%
  1.Assay 49.0% min (Au)PASS50%
  2.Insoluble in ether 0.1%PASS< 0.1%
  3.Alkalies and other metals (as sulfates)0.2%PASS< 0.1%

جهت هر گونه اطلاعات دیگر کافیست با ما تماس حاصل نمایید.


موراد مصرف طلا :

امروزه برخی علوم خفیه و پزشکی جایگزین بر این باورند که طلا توان درمان دارد برخی از نمک‌های طلا ویژگی ضد التهابی دارند و در داروسازی و درمان ورم مفاصل و بیماری‌های مانند آن کاربرد دارند. داروهای تزریقی که پایهٔ طلا دارند کمک می‌کنند تا درد و ورم روماتیسم مفصلی و سل بهبود یابد تنها نمک‌ها و ایزوتوپ‌های پرتوزای طلا ارزش دارویی دارند و فلز خالص طلا برای بدن کاری نمی‌کند.
آلیاژهای طلا در دندان ‌پزشکی بازسازی بویژه در پر کردن دندان و روکش همیشگی دندان (بجای یک دندان واقعی )کاربرددارد. نرمی آلیاژهای طلا کمک می‌کند تا رویهٔ بالایی دندان آسیای پرشده بادندان بالا سری خود بیشتر هماهنگ شود و در مجموع نسبت به دیگر مواد پرکننده نتیجهٔ بهتری بدست آید. در برخی فرهنگ‌ها، دندان‌های پیشین را روکش طلا می‌کنند و این کار را می‌پسندند و برخی آن را نادرست می دانند.
طلای-۱۹۸با نیمه‌ عمر ۲٫۷روز در درمان برخی گونه‌ها یسرطان و بیماری‌های دیگر با کمک پزشکی هسته‌ای به کار می‌آید

خوردنی و نوشیدنی

  • طلا به صورت یک افزودنی با شمارهٔE175  می‌تواند به خوراکی‌ها افزوده شود.

  • برگ طلا به صورت گَرد یا پوسته پوسته درون یا برای زیبایی روی برخی خوراکی‌های رده بالا، شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های افراد برجسته و ویژه بکار می‌رود. همچنین در قرون وسطی شاهان و افراد برجسته برای نشان دادن میزان برخورداری میزبان و یا با این باور که چیزی چنین ارزشمند و کمیاب باید برای سلامتی مفید باشد، درنوشیدنی‌ها یا خوراکی‌ها از گرد یا پوسته‌های طلا استفاده می‌کردند.

  • Danziger Goldwasser به آلمانی یعنی آب طلای Danziger، یاGoldwasser  به معنی آب طلا، نام یک نوشیدنی گیاهی سنتی آلمانی ( لیکور ) است که امروزه در گدانسک ، لهستان ، شواباخ و آلمان تولید می‌شود و دارای اندکی برگ طلا است. همچنین نوشیدنی‌های کوکتل دارای برگ طلا هم در دسترس است که نزدیک به ۱۰۰۰دلار قیمت دارند یادآوری می‌شود که فلز طلا در ساختار شیمیایی بدن جایی ندارد، هیچ ارزشی ...

  •  خوراکی یا مزه‌ای هم ندارد و اصلا بدن متوجه ورود آن نمی‌شود

صنعت

  • کلرید طلا را می توان در آبکاری بروش کلر و طلا مورد مصرف قرار داد.

  • طلا را می توان ریسید و آن را نخ کرد و در گل‌دوزی بکار برد.

  • طلا می‌تواند رنگ قرمز پررنگ و شدیدی را پدید آورد برای همین به عنوان عامل رنگی در ساخت شیشه‌های یاقوتی از آن بهره برده می‌شود.

  • چون طلا یک بازتابندهٔ خوب پرتوهای الکترومغناطیسی مانند فروسرخ ، نور دیدنی و موج‌های رادیویی است. به عنوان پوشش محافظ بسیاری ماهواره‌ها به کار می‌آید. همچنین در صفحه‌های محافظ فروسرخ در لباس‌های مقاوم در برابر گرما، کلاه لباس‌های فضانوردی و در هواپیماهای جنگ الکترونیک مورد نیاز است.

  • در عکاسی برای جابجایی رنگ‌های چاپ سیاه-سفید نقره برمید، به تُن‌های قهوه‌ای یا آبی و یا برای افزایش پایداری آن، طلا بکار برده می‌شود. کاربرد طلا در چاپ‌های قرمز-قهوه‌ای برای پدید آوردن رنگ قرمز است. شرکت کوداک چندین فرمول برای رنگدانه‌های گوناگون طلا (کلرید طلا) منتشرکرده‌است.

  • از طلا به عنوان یک عامل بازتابنده در لایهٔ رویی سی‌دی ‌هایی با عمر بلند طلایی استفاده می‌شود.

  • گاهی در خودروسازی هم از طلا استفاده می‌شود. برای نمونه در مدل ا ف۱مک لارن، طلا برای موتور، کارکرد سپرگرمایی دارد. برای همین درون موتور از برگه‌های نازک طلا استفاده می‌شود.

  • طلا را می توان بسیار نازک کرد تا حدی که شفاف شود و نور از آن بگذرد. این ویژگی طلا برای یخ زدایی شیشهٔ اتاقک خلبان برخی هواپیماها بکار می‌آید. به این ترتیب که جریان برق از این لایهٔ نازک طلا می‌گذرد و به دلیل مقاومت طلا، گرما تولید می‌شود. این گرما برای پیشگیری از یخ زدگی شیشه کافی است.

در گوهرسازی از لحیم طلا برای پیوند یک سنگ قیمتی به طلا بهره برده می‌شود. در این فرایند باید اندازهٔ قیرات گوهر، رنگ طلا و فرمول آلیاژ طلا با هم متناسب باشد. لحیم طلا دارای سه ردهٔ آسان، معمولی و سخت است.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
(موجود نیست)
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ