محلول سفاروز 6B یک لیتری کد GE17-0110-01 کمپانی واتمن
خواص
دسته بندی ها مرتبط تحلیلی / کروماتوگرافی، ستون ها و GE بهداشت و درمان علوم زندگی رسانه، GE علوم زندگی رسانه تصفیه HPLC، FPLÇ، ستون HPLC و جداسازی برای پلیمرهای زیستی،
Superose
کمتر ...
عمر مفید لطفا توجه داشته باشید که این محصول ممکن است 90 روز قبل از تاریخ انقضا تحویل داده شود. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید
قابلیت Autoclavable خودکار، 20 دقیقه در دمای 120 درجه سانتیگراد در pH 7
بسته بندی بسته ای از 1 لیتر
MFR. هیچ. GE Healthcare، 17-0110-01
ماتریکس 6٪ آگارز
اندازه ذرات 45-165 میکرومتر
تمیز کردن در محل 4 - 9
محدوده کاری 4 تا 9
نمایش خواص کمتر

توصیف
نکات تحلیل

برای مشاهده گواهی تجزیه و تحلیل برای این محصول، لطفا از www.gelifesciences.com بازدید کنید.
یادداشت های دیگر

آگارز بذر برای مولکولهای مولکولی با وزن مولکولی بالا. آگارز مورب cross-linked نسبت به شرایط تنفس مقاوم تر است و به این ترتیب تنوع بیشتری در انتخاب بافر و مونیت نمونه وجود دارد. میزان تقریبی٪ آگارز با نام محصول (Ultrogela٪) نشان داده شده است.
ویژگی ها و مزایا

• 6٪ رسانه های آگارز ژل فیلتراسیون.
ماتریس پایه ثابت برای ترکیب لیگاند های وابستگی
توضیحات عمومی

سفاروز 6B است فیلترینگ خوبی اثبات شده است آمده ماتریس پایه آگارز است و اغلب برای اتصال لیگاند میل به ماتریس استفاده می شود. ماتریس پیش از فعال سازی نیست و کاربر همه مراحل را در هم ادغام می کند.

Sepharose® ماتریکس فیلتر ژل مبتنی بر آگارز است. Sepharose® با 3 محتویات آگارز متفاوت است. 2، 4، و 6٪، تعیین سفاروز 2B، سفاروز 4B و سفاروز 6B، به ترتیب، هر دو سفاروز و سفاروز CL، محدوده radyoterapide گسترده ای که برای توصیف یا نمونه پاکسازی، حاوی اجزای وزن مولکولی متنوع باعث می شود آنها مناسب .

بیا Sepharose® CL 2B مشتقات کراس لینک از سفاروز، Sepharose® 4B و Sepharose® 6B می باشد. فرم کراس لینک از سفاروز سفاروز شیمیایی و فیزیکی مقاوم تر از خود، ارائه همان انتخاب با karakteristikleri جریان بهتر است. ژل Sepharose® متقاطع مقاوم به حلال های آلی هستند و بنابراین در حلال های آلی جدا می شوند.
اطلاعات حقوقی

Sepharose یک علامت تجاری ثبت شده GE Healthcare است
اطلاعات ایمنی
RIDAD است
NONH برای تمام انواع حمل و نقل
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ