دسیکاتور خلاء یا شیردار با قطر دهانه 30 سانت ساخت کمپانی پیرکس انگلستان
دسیکاتور خلاء یا شیردار با قطر دهانه 30 سانتیمتر ساخت کمپانی پیرکس انگلستان، یک وسیله آزمایشگاهی است که برای حفظ و نگهداری نمونه‌ها در یک محیط خلاء استفاده می‌شود. این دسیکاتورها معمولاً از شیشه بوروسیلیکات با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت حرارتی بالا، شفافیت بالا و مقاومت شیمیایی هستند.

استفاده از دسیکاتور خلاء یا شیردار در آزمایشگاه شیمی به منظور ایجاد فضای خلاء برای انجام برخی آزمایش‌ها مانند خشک کردن نمونه‌ها، حفظ و نگهداری مواد حساس به رطوبت، ایجاد فضای خالی از هوا در فرآیندهای تجربی و تست‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دسیکاتورها معمولاً دارای یک درب شیردار هستند که با کمک پمپ و مانومتر خلاء، فشار داخل دسیکاتور را کنترل می‌کند. همچنین، در داخل دسیکاتور می‌توان از جاذب رطوبت مانند سیلیکا ژل یا ژئولیت برای حفظ رطوبت کمک گرفت.

مهم است که در هنگام استفاده از دسیکاتور خلاء یا شیردار، دستورالعمل‌های ایمنی و استفاده صحیح را رعایت کنید و از تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک، دستکش و مژه استفاده کنید. همچنین، در صورت نیاز به تعویض جاذب رطوبت، به توصیه‌های تولیدکننده مراجعه کنید.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۲۰,۱۰۰,۰۰۸ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ