پیپت ملانژور سفید و قرمز چینی
به طور کلی، پیپت‌های ملانژور برای اندازه‌گیری و انتقال حجمی از یک مایع استفاده می‌شوند. پیپت ملانژور سفید (White Blood Cell Pipette) برای شمارش و تعداد دقیق گلبول‌های سفید (WBC) و پیپت ملانژور قرمز (Red Blood Cell Pipette) برای شمارش و تعداد دقیق گلبول‌های قرمز (RBC) استفاده می‌شود.
پیپت ملانژور قرمز یکی از انواع پیپت‌های ملانژور است که برای شمارش گلبول‌های قرمز (RBC) در نمونه خون استفاده می‌شود. این پیپت دارای یک مهره قرمز در قسمت بالایی خود است و به کمک آن می‌توان به راحتی پیپت را تشخیص داد. علاوه بر این، پیپت ملانژور قرمز دارای نشانگر 0.5، 1 و 101 است که برای تعیین حجم مایع درون پیپت استفاده می‌شود.

پیپت ملانژور قرمز برای تعداد آوری و اندازه‌گیری دقیق گلبول‌های قرمز در نمونه خون به کار می‌رود. با استفاده از این پیپت، می‌توان تعداد دقیق گلبول‌های قرمز در هر واحد حجم خون مورد مطالعه را به دست آورد.

از دیگر کاربردهای پیپت ملانژور قرمز می‌توان به محاسبه تعداد دقیق گلبول‌های سفید و دوام‌شان در نمونه خون اشاره کرد. برای این منظور، پس از تهیه نمونه خون، آن را با محلول ترکیب کننده‌ای مانند محلول هایم (Hayem's fluid) یا محلول داسی (Dacie's fluid) ترکیب کرده و به کمک پیپت ملانژور قرمز، تعداد دقیق گلبول‌های سفید در هر واحد حجم خون را اندازه گیری می‌کنند.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ