مزور 100 میلی کلاس A ساخت آلمان
استوانه مدرج یا مزور به طور کلی برای اندازه‌گیری حجم مایعات استفاده می‌شود و به عنوان یکی از ابزارهای مهم در آزمایشگاه‌های شیمی، بیولوژی و دیگر علوم کاربرد دارد. استوانه مدرج‌ها با دقت بالا و مقاومت در برابر اسید و باز، برای اندازه‌گیری حجم مایعات در آزمایش‌های شیمیایی و بیولوژیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این استوانه مدرج در دو نوع شیشه‌ی شفاف و شیشه‌ی سفید (fused amber graduation) تولید می‌شود. شیشه‌ی سفید به عنوان یک فیلتر مانع از رسیدن نور مستقیم به محتویات استوانه مدرج می‌شود و از اکسیداسیون مواد حساس درون استوانه جلوگیری می‌کند.

در کل، استوانه مدرج 100 میلی لیتری کلاس B ساخت Assistent آلمان با دقت و مقاومت بالا، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای اندازه‌گیری حجم مایعات در آزمایشگاه‌هاست.
به علاوه، پایه شیشه‌ای دایره شکل این استوانه مدرج به آن کمک می‌کند تا به راحتی بر روی میز آزمایشگاه قرار گیرد و از لغزش آسانتری برخوردار باشد. همچنین، پایه‌ی شیشه‌ای به دلیل داشتن سطح صاف، از مخلوط شدن محتویات درون استوانه با پایه جلوگیری می‌کند.

استوانه مدرج‌ها با توجه به مقدار حجمی که در آن‌ها اندازه گیری می‌شود، به دو نوع Tall Form و Short Form تقسیم می‌شوند. استوانه مدرج Tall Form طولانی‌تر و بیشتر به شکل استوایی شکل است، در حالی که استوانه مدرج Short Form کوتاه‌تر و به شکل مخروطی شکل است.

در کل، استوانه مدرج 100 میلی لیتری کلاس B ساخت Assistent آلمان با دقت و مقاومت بالا، یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای اندازه‌گیری حجم مایعات در آزمایشگاه‌هاست و می‌تواند در آزمایشگاه‌های شیمی، بیولوژی و دیگر علوم مورد استفاده قرار گیرد.
هنگامی که قرار است مایعات را در آزمایشگاه اندازه گیری کنید، به دنبال دقت بالا هستید. استوانه مدرج یکی از ابزارهایی است که در این حوزه از آن استفاده می‌شود. در واقع، استوانه مدرج به عنوان یکی از دقیق‌ترین ابزارهای اندازه‌گیری حجم مایعات در آزمایشگاه‌ها شناخته می‌شود.

انواع استوانه مدرج عبارتند از:

1. استوانه مدرج کلاس A: در این نوع استوانه مدرج، دقت و حساسیت بالاتری نسبت به کلاس B وجود دارد. این نوع استوانه مدرج برای اندازه گیری حجم‌های دقیق و حساس به دقت بسیار بالا، مثل آزمایش‌های شیمیایی کاربرد دارد.

2. استوانه مدرج کلاس B: این نوع استوانه مدرج با دقت کمتری نسبت به کلاس A ساخته می‌شود و برای اندازه‌گیری حجم‌هایی با دقت کمتری استفاده می‌شود.

3. استوانه مدرج دربدار: در این نوع استوانه مدرج، بر روی مزور روداژ قرار دارد که میتوان درب شیشه ای یا پلاستیکی یا تفلونی قرار داد تا محلول داخل مزور را نگهداری کرد.

4. استوانه مدرج بدون سر: در این نوع استوانه مدرج، سر استوانه مدرج وجود ندارد و مایع مستقیما به داخل استوانه ریخته می‌شود. این نوع استوانه مدرج برای مایعاتی که حساس به تماس با هوا هستند، مثل اسیدها و بازها، مناسب است.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ