دستگاه فلاش پوینت مدل ACO-8/ACO-8as ساخت شرکت TANAKA ژاپن

تاریخ اعتبار 93.10.30

لطفا پس از پایان اعتبار قیمت با شماره تلفن 88920648 تماس حاصل فرمائید

دستگاه فلش پوینت جهت تعیین پایین ترین دمایی که در آن ترکیبات نفتی با سیستم باز در حضور جرقه مشتعل می شود , به کار برده می شود .

 

مدلaco-8/aco-8as   ازسری 8 فلش پوینت های TANAKA که بر پایه دقت , کارایی , سهولت و ایمنی استوار است .در این سیستم سنسور دمایی و حلقه های آشکارساز همگی بر روی یک اهرم مونتاژ شده است و جهت شروع تست تنها کافی است پس از ست کردن نمونه و انتخاب mode مورد نظر کلید start را فشار دهیم .دستگاه مطابق با روش تعیین شده آزمایش را دنبال خواهد کرد و به طور اتوماتیک نتایج مورد نظر را بدست خواهد داد . همچنین دستگاه قابلیت اندازه گیری نقطه احتراق را نیز طبق دستورالعمل از پیش تعیین شده دارد . دستگاه امکان ذخیره اطلاعات تا200  آزمایش را داشته وقابلیت اتصال به کیبورد , پرینتر و کامپیوتر رادارا میباشد.

 

بدیهی است که امنیت سیستم مهمترین اولویت در ساخت دستگاه می باشد که طراحی مکانیزم هایایمنی دستگاه به نحوی انجام پذیرفته که اطمینان خاطر را برای کاربر به ارمغان می آورد .

 

دستگاه دارای یک سیستم ویژه جهت تست قیر و فراورده های مرتبط می باشد که در صورت تمایل کاربر به صورت سفارشی تولید می گردد . ( مدل ACO-8as )



فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۶۸۰,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۹۸۵,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ