دستگاه آنیلین پوینت اتوماتیک مدل AAP-6 ساخت کمپانی TANAKA ژاپن

اعتبار قیمت تا تاریخ 92.7.2

لطفا پس از پایان اعتبار قیمت با شماره تلفن 88920648 تماس حاصل فرمائید

دستگاه آنیلین پوینت اتوماتیک که برای تعیین نقطه آنیلینی (حداقل دمای آمیخته شدن نمونه مورد آزمایش و ترکیب آنیلین) در ترکیبات نفتی به کار می رود . در انجام این تست مخلوط نمونه و آنیلین به دمای معینی رسیده و سپس شروع به سرد شدن می نمایند . نخستین آثار جدایش دو ترکیب نقطه آنیلینی را تعیین می نماید .

 

سیستم ساخت کمپانی TANAKA ژاپن جهت انجام این تست در رنج دمایی 20 درجه بالاتر از محیط  تا170درجه سانتی گراد تولید شده است . جهت انجام آزمایش کافی است نمونه و ترکیب آنیلین را وارد سل نمونه کرده , پس از تخمین زدن نقطه تقریبی آنیلین نمونه تحت آزمایش کلید START را فشار دهیم .

 

تعیین نقطه آنیلینی در سیستم بوسیله آشکار ساز منحصر به فرد فتو الکتریک TANAKA انجام می پذیرد که قابل اطمینان ترین نتایج را برای انواع نمونه های کدر و شفاف بدست می دهد .

 

با در نظر گرفتن سمی و خطر ناک بودن ماده آنیلین و امکان آسیب رسانی به کاربر در طول زمان , دستگاه به گونه ای طراحی شده است که تمامی مراحل انجام تست را بصورت اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت کاربر انجام میدهد و حتی شستشوی دستگاه پس از پایان تست نیز بصورت خودکار توسط دستگاه انجام می پذیرد .

 

مطابق با استاندارد ASTM D611

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۰۸۰,۰۳۲تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۴۱۰,۰۳۲تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ