دستگاه کارل فیشر مدل A q u a m a x K F ساخت کمپانی G.R. Scientific انگلستان

دستگاه تیتراتور کارل فیشر جهت اندازه گیری مقادیر بسیار ناچیز رطوبت در انواع نمونه ها طبق متد کولن سنجی . این دستگاه مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا منحصرا جهت تعیین میزان آب موجود در نمونه با بالاترین دقت ممکن تولید شده که ذیلا به برخی از ویژگی های آن اشاره می گردد . 

مسلما بالاترین انتظار کاربر از دستگاه دقت بالا و قابل اطمینان بودن نتایج آزمایش می باشد .

طراحی , برنامه ریزی و تمامی متد های مختلف در ساخت دستگاه پس از بررسی بازخورد نظرات کارشناسان سراسر دنیا منجر به ساخت سیستمی با بالاترین دقت ممکن گردیده که راحتی کاربر در انجام آزمایش را نیز به دنبال دارد .  

از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه می توان به طراحی تمام اجزای دستگاه در یک سیستم یکپارچه اشاره کرد که موجب راحتی کاربر , اشغال فضای کمتر و تسلط بیشتر بر روی تمام قسمت های تحت آزمایش می گردد . کیف مخصوص قابل ارائه  برای دستگاه موجب جابجایی آسان سیستم گشته و وجود باتری داخلی قابلیت انجام آزمایش در هر محیط دیگری به غیر از فضای آزمایشگاه را فراهم می سازد.

 

به همراه هر دستگاه مجموعه کاملی برای استفاده کاربر تقدیم می شود که شامل تمامی سیم های اتصال , راهنمای کامل استفاده از دستگاه و نرم افزار مدیریت آزمایشات می باشد . این مجموعه امکان طبقه بندی , ذخیره و انتقال تمامی مشخصات هر آزمایش را برای هر کاربر بصورت مجزا فراهم می سازد .جهت ثبت و تبادل نتایج آزمایش علاوه بر پورت فلش , پرینتر تعبیه شده در داخل دستگاه , بدون نیاز به پرینتر خارجی تمامی مشخصات آزمایش را سریعا چاپ می نماید.

 

در طراحی صفحه کلید دستگاه تمامی جوانب در نظر گرفته شده که در عین کامل و  دقیق بودن , راحتی کار را برای کاربر به همراه دارد . سرعت چرخش استیرر نیز قابل تنظیم بوده که با در نظر گرفتن شرایط و نوع آزمایش توسط کاربر تعیین می شود

همچنین پس از بازخورد نظرات متخصصین آزمایشگاه های سراسر دنیا خطاهای رایج در استفاده از دستگاه های کارل فیشر در حافظه این سیستم ثبت شده و بطور  خودکار قادر به تصحیح آن ها می باشد.

 

طراحی سل فوق پیشرفته دستگاه به نحویست که بهترین شرایط آزمایش را برای دریافت دقیق ترین نتایج فراهم سازد . از جمله این موارد می توان به سیستم قفل دستگاه جهت سیل کردن بدون نیاز به گریس و یا هر گونه رو کش تفلونی می باشد.

 

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۷,۲۵۶,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۶,۵۳۷,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ