ترمومتر ديجيتال پرتابل گروه : ترمومتر ديجيتال شرکت :Alla France * داراي ماكزيمم – مينيمم * داراي آلارم و حافظه * با درجه بندي سانتيگراد و فارنهايت * سنسور استيل ضد زنگ با طول 200 ميلي متر و قطر 3.5 ميلي متر * طول كابل 100 سانتي متر
ترمومتر دیجیتال پرتابل با داشتن سنسور استیل ضد زنگ و قابلیت اندازه‌گیری درجه حرارت بر اساس سانتی‌گراد و فارنهایت، قابل استفاده در محیط‌های مختلفی مانند صنایع غذایی، پزشکی، فرآوری مواد شیمیایی و... است. با داشتن ویژگی حافظه و آلارم، ترمومتر دیجیتال پرتابل می‌تواند در زمان‌هایی که نیاز به اندازه‌گیری درجه حرارت در نقاط مختلف داریم، مورد استفاده قرار گیرد.
نام محصول: ترمومتر دیجیتال پرتابل Alla France

مشخصات فنی:
- دارای قابلیت اندازه گیری دمای ماکزیمم و مینیمم
- دارای آلارم صدا و حافظه‌ی دما
- قابلیت درجه‌بندی سانتیگراد و فارنهایت
- سنسور استیل ضد زنگ با طول 200 میلیمتر و قطر 3.5 میلیمتر
- طول کابل 100 سانتیمتر

این ترمومتر دیجیتال پرتابل از سنسور استیل ضد زنگ با طول 200 میلیمتر و قطر 3.5 میلیمتر استفاده می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد تا دمای محیط را به راحتی اندازه گیری کند. همچنین این ترمومتر دارای قابلیت ثبت دمای ماکزیمم و مینیمم است و با آلارم صدا و حافظه‌ی دما همراه است. این ترمومتر دارای درجه‌بندی سانتیگراد و فارنهایت است که به کاربر اجازه می‌دهد تا دما را با واحد دلخواه خود نمایش دهد. همچنین طول کابل این ترمومتر 100 سانتیمتر است که اجازه می‌دهد تا کاربر به راحتی دمای محیط را اندازه گیری کند.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۰۸۰,۰۳۲تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۴۱۰,۰۳۲تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ