دستگاه کروماتوگراف گازي مدل GC Clarus 680 ساخت پرکین المر آمریکا

دستگاه کروماتوگراف گازي

دستگاه GC Clarus 680 دربردارنده بسياري از نوآوری های PerkinElmer  است که سهولت کاربري و انعطاف پذيري بالایی را برای کاربران به ارمغان مي آورد ، در عين حال موانع موجود در مسير افزايش بهره وري را که از ماهيت نمونه ها و روش هاي دشوار منشا مي گيرد، از ميان بر مي دارد. سريع ترين محفظه تزريق قابل برنامه ريزي دمايي به همراه سيستم کنترل فشار قابل برنامه ريزي (PPC) راه حل هاي ساده و مستقيمي را براي آناليز هاي پيچيده ار جمله اندازه گيري متانول در نفت خام و يا اندازه گيري ميزان حشره کش ها در مواد غذايي عرضه مي کند. 
قابليت عملکرد در شرايط نزديک به شرايط اتمسفري، Clarus 680 را به گزينه برتر در زمينه جداسازي اجزاي فرارو سبک نمونه ها و يا هنگامي که تزريق با حجم بالا در کاربرد هاي حساس GC/MS مورد نياز باشد، تبديل کرده است.

کنترل کامل دستگاه از طريق نرم افزار هاي TotalChrom و TurboMass و همچنين نرم افزار Empower شرکت Waters و نرم افزار EZChrom Elite شرکت Agilent امکان پذير است.

  قابلیت ها ومزايا: 

          طراحي آون با کارآيي بالا، بالاترين سرعت ممکن گرم شدن و سرد شدن را در ميان دستگاه هاي GC امروزه عرضه مي نمايد و از اين راه، زمان چرخه کوتاه ميان تزريق تا تزريق را عرضه مي کند.

          طراحي آون دو جداره با سيستم خروجي هواي متحد المرکز با کاربر اجازه مي دهد تا در دماي نزديک به شرايط اتمسفري جداسازي هاي بهتري را بدون استفاده از خنک ساز هاي خاص بدست آورد؛ اين مطلب خصوصاٌ در زمينه آناليز ترکيبات آلي فرار (VOC) اهميت مي يابد.

          گرم شدن سريع آون کروماتوگرافي در این مدل به شيوه اي سريع تر امکان پذير مي باشد، اين خصیصه به ويژه در مورد خارج سازي گونه هايي که دير از ستون خارج مي شوند اهميت مي يابد.

          بالاترين سرعت کاهش دماي آون دراین مدل، از طريق همرفت فعال هوا امکان پذير شده است. اين قابليت به ميزان زيادي از زمان هاي غير مفيد ميان آناليز ها مي کاهد.

          طراحي جامع سيستم هاي تزريق کننده Programmable Split-Splitless (PSS) و Programmable On-Column (POC)، امکان تزريق حجم هاي زياد از حلال هاي فرار و تزريق بر روي ستون سرد را بدون استفاده از عوامل خنک کننده پر هزينه امکان پذير مي سازد.

          تکنولوژي SWafer ميکرو- جرياني انجام فعالیتهای پيچيده را ساده مي سازد و اين امکان را فراهم مي آورد تا هر اپراتور در هر سطح مهارت، توانايي کار با دستگاه Clarus 680 را داشته باشد.  

Clarus 680 براي آزمايشگاه­هاي با سرعت کار بالا که نيازمند زمان چرخه بسيار سريع هستند طراحي شده است. اين دستگاه باتوجه به برخورداري از بالاترين سرعت ميان تزريق تا تزريق در ميان دستگاه­هاي موجود، ميزان بهره وري را به بيشترين حد ممکن مي رساند.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۷,۲۵۶,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۶,۵۳۷,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ