دستگاههای اسپکترومتر نشری (ICP) مدل DV 7000 SERIES ساخت شرکت Perkin elmer آمریکا

دستگاه ICP یک سیستم آنالیز عنصری بر اساس طیف بینی نشری می باشد و روش اتم سازی در آن از طریق پلاسما صورت می گیرد. پلاسما مجموعه ای از الکترونها و یونهای مثبت گاز آرگون دارای انرژی بالا و دمایی درحدود 10000 درجه سانتیگراد می باشد. این محیط توسط امواج رادیویی (RF ) با توان بالا ایجاد می شود.

امواج RF با ایجاد میدان مغناطیسی، الکترونها و یونهای پلاسما را در محیطی مغناطیسی در مسیر های مدور با شتاب بسیار بالا به حرکت درمی آورد. با یونیزه شدن اتمهای خنثای آرگون که در اثر برخورد با ذرات باردار درون پلاسما صورت می گیرد، بقای پلاسما تثبیت می شود، لذا با عبور نمونه از طریق مجرای باریک مکنده بوسیله جریان گاز آرگون، انرژی الکترونها و یونها به نمونه منتقل شده و باعث برانگیختگی آن می گردد. در این حالت با منتشر شدن پرتوهایی با طول موجهای خاص، نوع عنصر و مقدار آن با توجه به شدت طول موج مشخص می گردد.

سرعت بالای اندازه گیری، نیاز به نمونه بسیار کم و همچنین اندازه گیری همزمان بیش از 80 عنصردر یکبار نمونه گیری در سطوح غلظتی ppm و ppb توسط دستگاه،از ویژگیهای منحصر به فرد این دستگاه آنالیز عنصری محسوب می شود.

کمپانیPerkin Elmer آمریکا تولید کننده و عرضه کننده مدلهای OPTIMA ، در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین تامین کننده این دستگاه در سطح دنیا محسوب می شود. 

به دلیل توانایی این دستگاه ها در آنالیزسریع حجم بالای نمونه، سری DV 7000   برای عملکرد آزمایشگاه های کنترل کیفیت که نیازمند به تست حساس فلزات قلیایی نیستند گزینه مطلوب است.

در این دستگاه امکان نمونه برداری نوری با دو زاویه نگاه به پلاسما را جهت فراهم سازی پایین ترین حدود تشخیص و گسترده ترین دامنه کاری ارائه شده است.

کلیه جنبه های عملکردی دستگاه های سری DV 7000  از جمله: جریان گاز، زاویه نگاه و سرعت روبش و توان RF با استفاده از نرم افزار WinLab32 توسط کامپیوتر کنترل می شود. در واقع، کلیه داده های تجزیه ای و طیف ها را می توان با اطمینان کامل ذخیره، بازیابی و تحلیل قرار داد. این قابلیت امکان بازپردازش طیف های ذخیره شده، صرفه جویی در زمان و عدم نیاز به آنالیز مجدد نمونه ها و سهولت بایگانی سازی از داده های ثبت شده را فراهم می کند.

سایر مزایا:

کارآیی بهتر توان RF با خنک سازی بهینه شده ترانزیستور RF

دسترسی آسان به محفظه تحت پوشش جهت تسهیل سرویس دستگاه

سیستم گرافیکی بهسازی شده و کنترل FIAS جهت انجام آنالیز های وابسته به زمان

عملکرد سریع و دقیق  با بهره گیری ازآشکارسازی SCD

امکان تعریف روش و دسترسی به صحت بالاتربا توجه به  مد انحصاری حد تفکیک بالا

کارآیی و عملکرد بهسازی شده سیستم

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۷,۲۵۶,۰۴۱تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۶,۵۳۷,۰۴۱تومان

ابزار وبلاگ