Atomic Absorption Spectrophotometer AAS-010
ویژگی ها:
طراحی کاملا خودکار و نوآور، با شعله و کوره گرافیتی ادغام یک سند.
8 توخالی کاتد برجک چراغ با دو روش اصلاح پس زمینه موتوری است.
پهنای باند طیفی خودکار و با انتخاب شکاف 5 از اندازه در دسترس است.
جستجوی پیشرفته کوره گرافیت:
طراحی منحصر به فرد از کوره گرافیت، دخالت شیمیایی و اثرات حافظه را کاهش می دهد و منجر به گرم کردن یکنواخت الکترود گرافیت است. کامپیوتر با برنامه های حرارت کنترل شده، اجازه می دهد تا کاربر برای انتخاب بهترین برنامه حرارت برای تجزیه و تحلیل است. درجه حرارت نوری در مرحله عمل بمباران اتمی، تضمین گرم شدن سریع و تجزیه و تحلیل سریع است. این کمک می کند تا برای افزایش طول عمر لوله گرافیت و افزایش دقت تحلیلی است.
ویژگی های ایمنی اثبات شده:
شرایط شعله به طور مداوم تحت نظارت و باید سرعت جریان تغییر برای تلفن های موبایل زنگ قابل شنیدن است. فشار گاز حمایت (اکسیدان) است که تحت نظارت به طور مداوم. اگر فشار را عوض کرده و سپس جریان گاز سوخت را متوقف خواهد شد و شعله را خاموش خواهد شد با اطمینان است. سنسور نظارت بر سطح مایع در تخلیه و مانع اشتعال اگر بیش از حد کم. آتش خاموش خواهد شد در صورتی که سطح مایع در تخلیه، تغییرات قابل توجهی است، فشار گاز آرگون برای کوره گرافیت به طور مداوم تحت نظارت و باید آن را تغییر دهید، بلافاصله چرخه حرارت برای الکترود گرافیت و بس الکترود گرافیت خواهد بود انرژی می گیریم. نرخ جریان آب خنک کننده برای کوره گرافیت نیز برای تغییرات مانیتورینگ و باید تغییرات برنامه حرارت دادن را متوقف خواهد کرد رخ می دهد.
اگر لوله گرافیت باید در طول برنامه حرارت شکستگی، گرم خواهد ceasethe اشتعال شعله های کامپیوتری کنترل و ایمنی Interlocks های مختلف را بسیار امن سیستم عامل است.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

الکترود WTW™ SenTix™ 62 pH
۱۶,۰۸۰,۰۳۲تومان
الکترود WTW™ SenTix™ 60 pH
۱۵,۴۱۰,۰۳۲تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ