ترمومتر ماكزيمم – مينيمم گروه : ترمومتر الكلي شرکت :Alla France * داراي سايبان تفلوني * كرم رنگ * با درجه بندي 1°C * دامنه کارِي: -40+50°C
این ترمومتر، ترمومتر ماکزیمم – مینیمم الکلی می باشد که با داشتن سايبان تفلونی، به شما اجازه می‌دهد که در طول یک دوره‌ی زمانی، حداقل و حداکثر دمای اندازه گیری شده را ذخیره کنید. برخلاف ترمومترهای معمولی که فقط دمای فعلی را نشان می‌دهند، با استفاده از این ترمومتر می توانید از کمترین و بیشترین دمایی که در یک بازه زمانی مشخص شده ثبت شده است، باخبر شوید.

مشخصات فنی این ترمومتر عبارتند از:
- دارای سايبان تفلونی
- کرم رنگ
- دارای درجه‌بندی ۱ درجه سانتی‌گراد
- دامنه کاری این ترمومتر، از منفی ۴۰ تا مثبت ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.
ترمومتر ماکزیمم – مینیمم الکلی یک ابزار اندازه‌گیری دماست که برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترمومتر در بسیاری از صنایع مانند صنایع غذایی، داروسازی، صنایع دارویی، خودروسازی، کشاورزی، برق و الکترونیک، کنترل دمای سیستم‌های خنک کننده و... استفاده می‌شود. همچنین، این ترمومتر در منازل، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌های صنعتی، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و... نیز کاربرد دارد.

با استفاده از این ترمومتر می‌توانید دمای هوا، سیالات، جامدات و سایر مواد را اندازه‌گیری کرده و حداقل و حداکثر دمای آن‌ها را در یک بازه زمانی مشخص شده ثبت کنید. این ابزار در کنترل دما و مانیتورینگ فرآیندهای صنعتی و تحقیقاتی بسیار مفید و حیاتی است.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ