صفحه دسیکاتور 20 سانت ساخت شرکت هالدینونگر آلمان
صفحه دسیکاتور یک صفحه مسطح، سوراخ دار یا جامد است که در داخل دسیکاتور قرار می گیرد. این به عنوان یک پلت فرم برای نگهداری و حمایت از مواد یا نمونه های خشک شده یا ذخیره شده در خشک کن عمل می کند. این صفحه به توزیع یکنواخت وزن نمونه ها کمک می کند و امکان جریان هوا و حذف رطوبت بهتر را فراهم می کند.

صفحه دسیکاتور بسته به نیازهای خاص کاربرد می تواند از مواد مختلفی مانند چینی، شیشه یا فولاد ضد زنگ ساخته شود. صفحات چینی اغلب برای اهداف عمومی استفاده می شوند، در حالی که صفحات شیشه ای ممکن است برای دید و مقاومت شیمیایی ترجیح داده شوند. صفحات فولادی ضد زنگ بادوام هستند و برای کاربردهایی که شامل مواد خورنده هستند مناسب هستند.

اندازه و ابعاد صفحه خشک کن بسته به اندازه خود دسیکاتور می تواند متفاوت باشد. باید طوری انتخاب شود که در داخل خشک کن بدون انسداد درزگیر یا استفاده مؤثر از خشک کننده یا عامل خشک کننده قرار گیرد.

هنگام استفاده از صفحه دسیکاتور، مهم است که قبل از قرار دادن نمونه ها روی آن، از تمیز و خشک بودن آن اطمینان حاصل کنید. برای جلوگیری از خراشیدگی یا آسیب رساندن به سطح، صفحه باید با دقت کار شود. مراقبت و نگهداری صحیح از صفحه دسیکاتور، طول عمر و عملکرد مطلوب آن را تضمین می کند.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ