الکترود آنلاین مدل HI1001
الکترود آنلاین مدل HI1001

جریان از طریق نظارت بر الکترود pH با اتصال BNC و 3 متر کابل.

به طور خاص برای کاربردهای صنعتی ساخته شده

    
½ "موضوع های خارجی NPT برای نصب در خط
    
الکترود pH با PTFE منحصر به فرد غشای غیر گرفتگی
    
فن آوری دو محل اتصال
    
بدن PVDF
    
مدل ساخته شده با در نظر پین و آمپلی فایر

به منظور کاهش آلودگی طبیعی از استفاده های صنعتی، این الکترودها ترکیب یک مرجع پلیمر و تکنولوژی دو محل اتصال. با استفاده از این فن آوری، هیچ جایگزینی مورد نیاز است و الکترود را می توان در نمونه مانند ترکیبات آلی، پروتئین ها و فلزات سنگین استفاده می شود. علاوه بر این، الکترود pH را با استفاده از یک اتصال PTFE حلقوی منحصر به فرد که گرفتگی به حداقل می رساند. این پروب صنعتی یک الکترود شیشه ای بدن برای استفاده در مواد شیمیایی مهاجم و آسان برای تمیز کردن. آستین محافظ جزیره پرنس ادوارد مقاومت الکترود در برابر فشار مکانیکی می دهد. محدودیت های عامل هستند -5 تا 80 درجه سانتیگراد (23 تا 176 درجه فارنهایت) و فشار تا 6 بار (87 PSI).

هر دو مدل pH و ORP در دسترس هستند، که بسیاری از آنها شامل ساخته شده است در تطبیق پین. برخی از مدل های نیز از ویژگی های یک تقویت کننده ساخته شده است، که اجازه می دهد برای اندازه گیری های به دور از محل ابزار بدون نیاز به یک فرستنده گرفته شود.

HI 1000 و HI 2000 سری ترکیب یک کانکتور BNC که امکان اتصال به هر PH / ORP متر سریع و آسان. مدل با 3 یا 5 متر (9.8 یا 16 فوت) کابل در دسترس هستند.

    
مشخصات

محل اتصال دو، PTFE
پلیمر الکترولیت
دما -5 تا 80 درجه سانتیگراد
حداکثر فشار 6 بار (87 PSI)
اتصال BNC
کابل 3 متر
PVDF بدن

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ