کاغذ صافی نمره 1 واتمن 12.5 سانت
کاغذ صافی نمره 1 واتمن یکی از پر مصرف ترین کاغذ صافی های آزمایشگاهی است که طیف گسترده ای از آزمایشات را در بر میگیرد و اغلب برای روشن کردن محلولها استفاده میشود.
این کاغذ صافی دارای منافذی برابر 11 میکرومتر است
جنس این کاغذ صافی از نوع سلولز است و سرعت صاف کردن آن بالاست به همین علت یکی از پر مصرف ترین صافیهای آزمایشگاهی است.
این نوع صافی با احتباس رسوبات متوسط و سرعت زیاد در صنعت و آزمایشگاهای کنترل کیفی بسیار گسترده استفاده میشود. همچنین این کاغذ صافی با قطر 125 میلیمتر برای ظرفیت 1 لیتر صاف کردن بسیار مناسب است. همچنین نوع این فیلتر برای روشن کردن محلولها در آزمایشگاه مورد استفاده قرار میگیرد. از صافیهای بسیار روتین در آزمایشگاهها هست و در اغلب آزمایشگاهی کنترل کیفی و تحقیقاتی استفاده میشود. فیلتر صافی نمره 1 واتمن بسیار مناسب برای صاف کردن رسوبات سولفات سرب یا اگزالات کلسیم و یا کربنات کلسیم است و در بخش کشاورزی جهت آزمایشهای کنترل کیفی خاک و آزمایش بذرها استفاده میشود. در صنعت صنایع غذایی نیز در آزمایشگاهها این نوع کاغذ صافی جهت جدا سازی مواد جامد از محلول قابل استفاده است. از صافی نمره یک واتمن در مراکز آموزشی و دانشگاههای برای جداسازی مواد بسیار استفاده میشود و در آزمایشگاههای کنترل کیفیت هوا این نوع کاغذ صافی جهت نگهداری ذرات هوا قابل استفاده است. برای تشخیص گازها این صافی با یک واکنش گر کروموژنیک آغشته میشود و تشکیل رنگها که توسط بازتاب نوری اندازه گیری میشود قابل استفاده است.
متاسفانه امروزه از نوع تقلبی این نوع صافی در بازار ایران به وفور موجود بوده ولی فروشگاه آزمیران کیفیت محصولات خود را با آنالیز محصولات واتمن انگلستان تضمین مینماید.
مشخصات کلی کالا :
نام کالا : کاغذ صافی نمره 1 واتمن برای فیلتر کردن کیفی محلولها
منافذ عبوری : 11 میکرومتر
قطر باقی گذاشتن ذرات : 11 میکرومتر
قطر اسمی : 180 میکرومتر
جریان عبوری آب معمولی 57 میلیمتر در دقیقه
وزن خالص 87 گرم در متر مربع
میزان جریان هوا Nominal 13 s / 100 ml / in²
میزان خاکستر گذاری 0.06%
نوع جنس صافی ماده سلولز
سطوح عناصر معمولی آلومینیوم 3.6 میکروگرم در گرم آنتیموان <0.5 μg / g آرسنیک <0.5 میکروگرم در گرم باریم <0.5 میکروگرم در گرم بور <1 میکروگرم در گرم کلسیم 5/2 میکروگرم در گرم کروم 1 میکروگرم در گرم مس 0.9 میکروگرم در g آهن 13.7 μg / g سرب <0.5 μg / g منیزیم 21 μg / g منگنز <0.5 μg / g جیوه <0.5 μg / g پتاسیم 6.2 μg / g سیلیکون 8.8 μg / g سدیم 32.3 μg / g روی 58.3 μg / g

تصویر کاغذ صافی نمره 1 واتمن 125 میلیمتر
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ