روپوش آزمایشگاه مردانه و زنانه ساخت ایران

روپوش آزمایشگاهی یا لباس کار آزمایشگاهی به عنوان پوششی محافظ برای کارکنان آزمایشگاه و فرآیندهای آزمایشگاهی استفاده می‌شود. روپوش آزمایشگاه می‌تواند در سبک‌های مختلفی مانند روپوش یقه‌دار یا بدون یقه و همچنین در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید شود. 


در خرید روپوش آزمایشگاهی باید به این نکات دقت کرد:

۱. کیفیت پارچه: پارچه‌ای که برای تولید روپوش آزمایشگاهی استفاده می‌شود باید مقاوم و با کیفیت باشد. پارچه‌هایی که معمولاً برای تولید روپوش آزمایشگاهی استفاده می‌شود شامل پارچه‌های نخی، پلی استر و پنبه هستند. 

۲. طرح و رنگ: روپوش آزمایشگاهی باید با طرح و رنگ مناسبی تولید شود که از آنجایی که در آزمایشگاه‌ها کارکنان باید برای مدت طولانی از آن استفاده کنند، از بی‌رنگی، گرد و خاک پذیری و خطر آلودگی باکتریایی جلوگیری کند. 

۳. سایز: روپوش آزمایشگاهی باید با سایز مناسبی تولید شود تا کاربر راحتی حرکت و کار را داشته باشد. برای این منظور باید سایز‌های مختلفی از روپوش آزمایشگاهی در اندازه‌های مختلف تولید شود.

۴. مقاومت در برابر شستشو: روپوش آزمایشگاهی باید با پارچه‌ای ساخته شود که در برابر شستشو مقاومت داشته باشد تا بتواند بارها شسته شود و در مدت زمان طولانی کاربر

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
(موجود نیست)
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ