Global Water WS755 Improved Wastewater/Stormwater Sampler
نمونه بردار گلوبال واتر WS755 Improved Wastewater/Stormwater دستگاهی است که برای نمونه برداری خودکار از پساب و آب طوفان در محیط های صنعتی و شهری طراحی شده است. این امکان جمع آوری نمونه های با کیفیت بالا را فراهم می کند که نماینده منبع آب هستند، که می تواند برای آزمایش و تجزیه و تحلیل استفاده شود.

نمونه‌بردار مجهز به یک پمپ پریستالتیک است که آب را از طریق یک مجموعه لوله و به داخل بطری نمونه‌برداری می‌کشد. می توان آن را برای جمع آوری نمونه در فواصل زمانی مشخص، با ظرفیت حداکثر 24 نمونه در روز برنامه ریزی کرد. این دستگاه همچنین مجهز به نمایشگر LCD است که اطلاعات مربوط به برنامه نمونه برداری و وضعیت فعلی را ارائه می دهد.

سمپلر WS755 با مواد باکیفیت طراحی شده است که دوام و قابلیت اطمینان طولانی مدت آن را تضمین می کند. اجزای آن از فولاد ضد زنگ و آلومینیوم ساخته شده است که آن را در برابر خوردگی و آسیب مقاوم می کند. علاوه بر این، این دستگاه با یک محفظه مقاوم در برابر آب و هوا طراحی شده است که از آن در برابر شرایط سخت محیطی محافظت می کند.

هنگام خرید نمونه‌بردار WS755، توجه به نیازهای خاص کاربرد نمونه‌گیری، مانند نوع منبع آب و حجم نمونه مورد نیاز، مهم است. همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که دستگاه با هر گونه لوازم جانبی یا نرم افزار اضافی مورد نیاز برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها سازگار است.

نمونه بردار بهبود یافته فاضلاب/طوفان آب جهانی WS755 یک دستگاه بردار نمونه فاضلاب و آب شهری است که برای جمع آوری نمونه های فاضلاب و آب در شبکه های فاضلاب، پایانه های پمپاژ، منابع آب زیرزمینی و سطوح آب زیرین مناسب استفاده می شود. این دستگاه با توجه به طراحی خاص خود، امکان برداشتن نمونه از ارتفاعات بالا را نیز دارا می باشد.

مشخصات فنی این دستگاه عبارتند از:
- حجم نمونه‌برداری: 750 میلی لیتر
- طول نمونه‌برداری: 6.5 اینچ (16.5 سانتیمتر)
- قطر نمونه‌برداری: 0.56 اینچ (1.42 سانتیمتر)
- ماده سازنده نمونه‌بردار: پلی‌کربنات شفاف و مقاوم
- مدت زمان نمونه‌برداری: تنها یک ثانیه
- امکان تعویض روکش نمونه‌بردار برای جلوگیری از آلودگی متقابل نمونه‌ها
- دارای استانداردهای EPA و EN ISO 5667-3 

هنگام خرید این دستگاه، به موارد زیر توجه کنید:
- مطمئن شوید که دستگاه اصلی و از تولید کمپانی معتبری است
- به کیفیت ساخت دستگاه و مواد استفاده شده در ساخت آن توجه کنید
- از دستگاهی با استانداردهای مناسب برای نمونه برداری فاضلاب و آب استفاده کنید
- بررسی کنید که دستگاه قابلیت جمع آوری نمونه از ارتفاعات بالا را داراست
- از دستگاهی با امکاناتی همچون تعویض روکش نمونه بردار برای جلوگیری از آلودگی متقابل نمو
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ