ترمومتر ASTM مدل 10C با درجه بندی 370+......90+ با دقت 2 درجه سلسیوس ساخت شرکت آمارل آلمان
توضیحات درباره ترمومتر ASTM 10C

ترمومتر ASTM 10C یک ابزار دقیق است که در تست‌های اندازه‌گیری‌های عمومی آزمایشگاهی و همچنین تست اندزه‌گیری نقطه اشتعال (فلش پوینت) بسته پنسکی مارتنز استفاده می‌شود. این دماسنج با شماره شناسایی 10C در دسته ترمومترهای ASTM طبقه‌بندی می‌شود و از ماده پرکننده جیوه (HG) استفاده می‌کند. محدوده اندازه‌گیری این ترمومتر از 90+ تا 370+ درجه سانتی‌گراد است و دقت آن 2 درجه می‌باشد. همچنین، طول این دماسنج 285 میلی‌متر است.

این ترمومتر مناسب برای کالیبراسیون نیز می‌باشد و دارای رنگ زمینه زرد است. ساخت این دماسنج در آلمان توسط شرکت LUDWIG SCHNIDER انجام می‌شود که یکی از برندهای معتبر در تولید ابزار دقیق در آزمایش‌های استاندارد است. ترمومترهای این شرکت برای آزمایش‌های مربوط به مواد معدنی، مواد نفتی و سوختی که دارای شایط خاص و ویژه ای می باشند، استفاده می‌شوند.

ترمومتر ASTM 10C از جنس FEP/PTFE ساخته شده است که بسیار شفاف و مقاوم است. همچنین، این دماسنج در برابر مواد اسیدی و قلیایی بسیار مقاوم است و دارای غلاف محافظ پلاستیکی باکیفیت می‌باشد. هر دماسنج ASTM 10C همراه با گواهی انطباق شرکت سازنده (Certificate of Conformity) برای مشتریان ارائه می‌شود.

کاربردهای این ترمومتر در صنایع مختلفی مانند صنایع معدن است.

مشخصات فنی ترمومتر ASTM 10C به شرح زیر است:

- رنگ زمینه: زرد
- ماده پرکننده: جیوه (HG)
- محدوده اندازه گیری: از 90+ تا 370+ درجه سانتی گراد
- دقت: 2 درجه
- طول دماسنج: 285 میلی متر
- ساخت کشور: آلمان
- دارای روکش مقاوم و غلاف محافظ پلاستیکی
- با گواهی انطباق سازنده (Certificate of Conformity) ارائه می شود

این ترمومتر برای اندازه گیری دمای مواد مختلف در آزمایشگاه ها، به خصوص برای تست اندازه گیری نقطه اشتعال (فلش پوینت) در بسته پنسکی مارتنز، استفاده می شود. همچنین، مناسب برای کالیبراسیون دماسنج های دیگر نیز می باشد.

ترمومتر ASTM 10C دارای رنگ زرد و ماده پرکننده جیوه (HG) است و در محدوده اندازه گیری از 90+ تا 370+ درجه سانتی گراد عملکرد دارد. این ترمومتر به طول 285 میلی‌متر و با دقت 2 درجه تولید شده است و مناسب برای کالیبراسیون است. 

برای نگهداری ترمومتر ASTM 10C باید از محلول‌های قلیایی و اسیدی دور نگه داشته شود. همچنین آن را در محیط خشک و پر از گرد و غبار نگهداری نکنید. 

برای حمل ترمومتر ASTM 10C، باید از ضربه، فشار، تغییر دمای ناگهانی، خشک شدن و هم‌چنین آسیب دیدن قابلیت‌های آن، جلوگیری شود. برای حمل از جعبه‌ی محافظ و یا کیفی با پوشش نرم استفاده کنید و در هنگام تردد بر روی سطوح صاف و بدون لرزش حمل کنید.

تولید کننده ترمومتر ASTM 10C شرکت LUDWIG SCHNIDER آلمان است. همچنین، این ترمومتر با برچسب‌های astm 10C، thermometer astm 10C، ترمومتر 10 سی، ترمومتر astm 10C، ترمومتر ludwig، ترمومتر آلمانی، ترمومتر جیوه‌ای، دماسنج 10 سی، دماسنج astm، دماسنج astm 10C، دماسنج استاندارد 10 سی، دماسنج دستگاه اشتعال پنسکی مارتنز، دماسنج فلش پوینت بسته، دماسنج فلش پوینت پنسکی ماتنز، دماسنج مرجع astm 10C، و دماسنج نقطه اشتعال شناخته می‌شود.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ