چشم شوی اضطراری پرتابل مخزن دار مدل BR 960 005 ساخت B-safety آلمان
چشم شوی اضطراری پرتابل با مخزن دار مدل BR 960 005، ساخت شرکت B-safety آلمان، یکی از محصولات ایمنی و اضطراری بسیار کارآمد است که می‌تواند در مواقع بحرانی، مانند حوادث صنعتی، آتش‌سوزی‌ها و زمین‌لرزه‌ها، جان افراد را نجات دهد.

این چشم شوی اضطراری پرتابل، در سایز کوچک و قابل حمل، مجهز به مخزن دار برای نگه‌داری آب است. با توجه به ساختار آن، می‌تواند برای مواقع اضطراری به سرعت و با کاربری آسان فعال شود و به کاربران امکان ایمنی و حفاظت از جراحات احتمالی در اثر تماس با مواد شیمیایی و یا خروجی های حرارتی را فراهم می‌کند.

در برخی از مدل‌های چشم شوی اضطراری پرتابل، مانند مدل BR 960 005 شرکت B-safety آلمان، بخشی از مخزن آن به عنوان یک شیر باز شو برای انتقال آب به داخل چشم شوی اضطراری استفاده می‌شود. با گردش کردن این شیر باز شو، بخشی از آب موجود در مخزن، به طور خودکار به داخل چشم شوی اضطراری منتقل می‌شود و با استفاده از پمپ چشم شوی اضطراری، می‌توان آب را به صورت شلنگی در هر نقطه‌ای که نیاز است، پخش کرد.

استفاده از چشم شوی اضطراری پرتابل با مخزن دار، به عنوان یکی از اصلی‌ترین وسایل ایمنی در محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها، می‌تواند به کاهش خطرات ناشی از حوادث صنعتی کمک کرده و برای حفظ سلامتی کارگران مفید باشد.
چشم شوی اضطراری پرتابل مخزن دار مدل BR 960 005 ساخت B-safety آلمان، یک وسیله ایمنی حیاتی است که در صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و گاز، شیمیایی، فولاد و سایر صنایع استفاده می شود. مشخصات فنی این دستگاه عبارتند از:

1. مخزن دار: دارای مخزنی با ظرفیت 500 میلی لیتر است که حداکثر 15 دقیقه از محل پرشدن با آب، محل حادثه را شستشو می کند.

2. دارای چهار پرتاب جهت پوشش بیشتر ناحیه چشم ها و صورت است.

3. شلنگ پلی اتیلن: دارای شلنگی با قطر 1.5 متر و طول 1.5 متر است که به وسیله اتصال سریع، به مخزن اصلی وصل می شود.

4. دارای قابلیت دسترسی آسان و سریع برای استفاده در شرایط اضطراری.

5. دارای استاندارد آموزشی و کاربردی: این دستگاه با توجه به استانداردهای مختلف، از جمله استاندارد EN 15154-2، طراحی و ساخته شده است.

6. قابل حمل: این دستگاه به دلیل وزن کم و طراحی جمع و جور، به راحتی قابل حمل می باشد و می تواند در هر محیطی استفاده شود.

7. قابلیت نصب روی دیوار: با توجه به طراحی این دستگاه، می توان آن را بر روی دیوار نصب کرد و در صورت نیاز، به راحتی از آن استفاده کرد.

دستگاه چشم شوی اضطراری پرتابل مخزن دار مدل BR 960 005 ساخت B-safety آلمان، یک وسیله ایمنی حیاتی است که با مشخصات فنی و قابلیت هایی که دارد، به عنوان یکی از بهترین وسایل ایمنی است
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ