آلیل آمین سیگما آلدریچ 250 میلی کد 145831

اعتبار قیمت تاریخ 1402.7.12


آلیل‌آمین یک ترکیب شیمیایی است. شکل ظاهری این ترکیب، مایع بی‌رنگ است.

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات سیگما آلدریچ , آمادگی دارد آلیل آمین آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

·       نام کالا :  آلیل آمین ، 2 پروپن 1 یلامین ، 3 آمینو 1 پروپن

·       نام انگلیسی : 2-Propen-1-ylamine, 3-Amino-1-propene

·       فرمول : CH2=CHCH2NH2

·       شماره Cas : 107-11-9

·       جرم ملکولی : 57.09

·       کد کالا : 145831

·       بسته بندیهای موجود : 250 میلی و 1 لیتری

·       ساخت شرکت سیگما آلدریچ آمریکا

خصوصیات ظاهری:

·       شکل ظاهری مایع

·       نقطه ذوب 88 – درجه سلیسیوس

·       درجه خلوص 98%

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ،

کاربرد:

روش تولید:

هر سه نوع آلیل آمین، مونو، دی و تری آلیل آمین ، توسط تیمار آلیل کلرید با آمونیاک و سپس تقطیر تولید می شوند. یا با واکنش آلیل کلرید با هگزامین. نمونه های خالص را می توان با هیدرولیز آلیل ایزوتیوسیانات تهیه کرد. مانند یک آمین معمولی رفتار می کند.

از پلیمریزاسیون می توان برای تهیه هموپلیمر ( پلی آلیل آمین ) یا کوپلیمرها استفاده کرد. پلیمرها غشاهای امیدوارکننده ای برای استفاده در اسمز معکوس هستند.

موارد مشابه :

ترکیبات مشابه آلیل آمین عبارتند از:

1- آمین‌ها: ترکیبات شیمیایی هستند که شامل گروه عامل آمین (-NH2) هستند. در این ترکیبات، اتم نیتروژن به یک یا چند کربن وصل شده است. آمین ها همچنین به عنوان واسطه در سنتز ترکیبات آلی، داروسازی و سایر صنایع استفاده می‌شوند.


2- آمین‌های ثانویه: ترکیباتی هستند که شامل دو گروه آلیل (-CH2-CH=CH2) و یک گروه آمین (-NH-) هستند. در این ترکیبات، اتم نیتروژن به دو کربن آلفا وصل شده است. آمین‌های ثانویه نیز به عنوان ماده واسطه‌ای در سنتز ترکیبات آلی و تولید داروها استفاده می‌شوند.


3- آمین‌های ترشیده: ترکیباتی هستند که در آن‌ها یک گروه آمین (-NH2) و یک گروه کربوکسیلیک (-COOH) به یک کربن مرکزی وصل شده است. آمین‌های ترشیده نیز به عنوان پیش ماده در سنتز ترکیبات آلی و تولید داروها و مواد شیمیایی دیگر استفاده می‌شوند.

برگه آنالیز: 

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۹,۳۴۷,۰۱۱ تومان

ابزار وبلاگ