باربیتوریک اسید مرک 250 گرمی کد 800133

باربیتوریک اسید یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی C4H4N2O3 و وزن مولکولی 128.09 گرم بر مول است. این ترکیب به صورت پودر بلوری سفید رنگ و بدون بو و طعم در دسترس است. باربیتوریک اسید معمولاً در آزمایشگاه‌های شیمیایی و صنایع دارویی برای تولید داروها و همچنین به عنوان ماده‌ای مشابه با نیتروگلیسرین در ساخت انفجارگرها استفاده می‌شود.


در مورد قیمت فروش باربیتوریک اسید مرک 250 گرمی کد 800133، باید گفت که این محصول قیمت متغیری دارد و بسته به فروشنده، محل توزیع و تقاضای بازار ممکن است متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول می‌توانید با فروشندگان و نمایندگان معتبر این محصول تماس حاصل فرمایید.

برای کار با باربیتوریک اسید، شرایط ایمنی زیر باید رعایت شود:


1- استفاده از لباس‌های محافظ مانند لباس‌های کار یا البسه‌های ضد اسید


2- استفاده از دستکش‌های مناسب از جنس نیتریل یا لاتکس


3- استفاده از ماسک حفاظتی جهت جلوگیری از تنفس بخارات آن


4- اطمینان از وجود محیط واکنش در محل هوای خوب تهویه شده


5- جلوگیری از تماس با پوست و چشم با باربیتوریک اسید


6- نگهداری در محیط خشک و خنک و دور از نور خورشید


7- جدا نگه داشتن از مواد شخصی و مواد غذایی


8- همواره حفاظت از بسته‌بندی و محافظت در برابر آسیب و خطرات مختلف


لازم به ذکر است که این شرایط تنها شرایط عمومی هستند و برای هر کاربرد خاصی ممکن است نیاز به شرایط ایمنی خاص داشته باشید. بهتر است قبل از استفاده از این ماده، راهنمای ایمنی و برچسب محصول را با دقت مطالعه کنید.

باربیتوریک اسید باید در شرایط خشک و خنک نگهداری شود. باید از تماس با آتش و حرارت شدید جلوگیری شود و همچنین باید از تماس با چشم، پوست و لبهای دهان جلوگیری شود. این ماده باید در جایی نگهداری شود که از دسترس کودکان و حیوانات خانگی خارج باشد. همچنین باید با دستکش و ماسک محافظتی در هنگام باز و بسته کردن ظروف حاوی این ماده کار کرد و پس از استفاده، دست‌ها را به‌خوبی با آب و صابون بشوید. همچنین باید در ظروفی با درب محکم نگهداری شود تا از تماس با هوا و رطوبت جلوگیری شود.

باربیتوریک اسید (Barbituric Acid) یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی C4H4N2O3 است. این ترکیب در حالت خالص بلوری است و در آب و الکل حل می‌شود. باربیتوریک اسید می‌تواند به صورت مشتقات مختلفی در طبیعت یافت شود. این ترکیب در صنایع داروسازی و رنگ‌سازی، و همچنین در تولید رزین‌های مصنوعی و سایر محصولات شیمیایی استفاده می‌شود.


باربیتوریک اسید ماده‌ای قابل اشتعال و قابل انفجار نیست، اما برای ایمنی بهتر در صورت تماس با چشم‌ها یا پوست باید با آب شستشو داده شود. همچنین این ترکیب باید در محیط خشک و خنک نگهداری شود.

باربیتوریک اسید از راه های مختلفی مانند اکسیداسیون باربیتوریک الکل‌ها، هیدرولیز و انحلال باربیتورات‌ها در محیط های قلیایی به دست می‌آید. برای تولید باربیتوریک اسید با کیفیت بالا از راه انحلال باربیتورات ها در محیط آبی در حضور بورات سدیم استفاده می‌شود. پس از تشکیل باربیتوریک اسید، آن را می‌توان با فرآیندهای تصفیه مختلف از جمله انجماد، خشک کردن، فیلتراسیون و کریستالیزه کردن تصفیه کرد.

در هنگام خرید باربیتوریک اسید مرک می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:


۱. اطمینان از اصالت محصول: بررسی شماره کاتالوگ و شماره CAS محصول و اطمینان حاصل کردن از فروشنده معتبر و قابل اعتماد از جمله نکاتی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید.


۲. بسته‌بندی: اطمینان حاصل کردن از بسته‌بندی مناسب برای حفاظت از محصول در طول حمل و نقل و نگهداری آن در انبارها از جمله نکاتی هستند که باید در نظر داشته باشید.


۳. شرایط نگهداری: محصول باید در شرایطی نگهداری شود که توسط تولیدکننده تعیین شده است. قبل از خرید، باید اطمینان حاصل کرد که شرایط نگهداری به درستی رعایت شده است.


۴. تاریخ انقضا: حتماً تاریخ انقضای محصول را بررسی کنید و محصولی که به انقضای نزدیکی رسیده باشد، خریداری نکنید.


۵. قیمت: با توجه به اینکه قیمت باربیتوریک اسید مرک ممکن است در بازار متفاوت باشد، بهتر است از قیمت‌های مختلف در بازار مطلع شوید و برای خرید، از فروشنده‌ای با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب استفاده کنید.

باربیتوریک اسید یا مالونیل اوره یا 6-هیدروکسی‌اوراسیل یک ترکیب آلی بر پایه اسکلت هتروسیکلیک پیریمیدین است. این پودر بی بو و محلول در آب است. باربیتوریک اسید ترکیب اصلی داروهای باربیتورات است، اگرچه اسید باربیتوریک خود از نظر دارویی فعال نیست. این ترکیب برای اولین بار توسط آدولف فون بایر سنتز شد .

توجه این کالا دارو نمیباشد

 

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آمادگی دارد باربیتوریک اسید آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

·       نام مترادف : باربیتوریک اسید  

·       نامهای انگلیسی :  Barbituric acid, 2,4,6-Trihydroxypyrimidine, N,N′-Malonylurea

·       فرمول : C4H4N2O3

·       شماره Cas : 67-52-7

·       جرم ملکولی :  128.09

·       کد کالا : 800133

·       بسته بندیهای موجود : 100 گرمی و 250 گرمی     

·       ساخت شرکت مرک آلمان  

خصوصیات ظاهری:

·       بصورت بلور بی رنگ

·       در جه خلوص 99%

·       دارای pH 2-3 (60 °C, 50 g/L in H2O)

·       نقطه ذوب 250-252 °C (decomposition)

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ،

کاربرد:

·       با استفاده از واکنش تراکم Knoevenagel ، اسید باربیتوریک می‌تواند طیف وسیعی از داروهای باربیتورات را تشکیل دهد که به عنوان مضعف کننده سیستم عصبی مرکزی عمل می‌کنند . از سال 2007، بیش از 2550 باربیتورات و ترکیبات مرتبط با آن سنتز شده است که در حال حاضر 50 تا 55 مورد استفاده بالینی در سراسر جهان است. اولین مورد استفاده در پزشکی باربیتال (ورونال) بود که در سال 1903 شروع شد و دومی، فنوباربیتال برای اولین بار در سال 1912 به بازار عرضه شد .

 

·       باربیتوریک اسید یک بلوک ساختمانی شیمیایی در سنتز آزمایشگاهی ریبوفلاوین ( ویتامین B2 ) و در روشی برای تولید داروی دارویی ماینوکسیدیل است. این یکی از چهار ماده در سنتز ریبوفلاوین است. قبل از اینکه اسید باربیتوریک در سنتز ریبوفلاوین جایگزین شود، سنتز ریبوفلاوین بسیار گران بود. با توجه به فرهنگ لغت Cyclopedic Medical Taber، مصرف بیش از حد باعث افسردگی تنفسی، سیانوز، فروپاشی گردش خون، بی‌حالی، کما و احتمالاً مرگ می‌شود.

 

موارد مشابه :

برگه آنالیز:

·       سنجش (اسیدیمتری): ≥ 99.0 %

·       هویت (IR): آزمون را قبول می کند

سئوالات شما

آیا اسید بابیتوریک آزمایشگاهی یک دارو است؟

خیر اسید باربیتوریک آزمایشگاهی جهت کارهای تحقیقاتی در آزمایشگاههای دارویی استفاده میشود.

اسید باربیتوریک برای چه مواردی استفاده می شود؟

استفاده از باربیتورات ها به عنوان آرام بخش/ خواب آور عمدتاً توسط گروه بنزودیازپین جایگزین شده است. برخی از باربیتورات‌ها در حال حاضر بیشتر در درمان صرع استفاده می‌شوند و مولکول‌های کوتاه‌تر در بیهوشی استفاده می‌شوند.

چرا اسید باربیتوریک اسید نامیده می شود؟

با این حال، فیزر متعاقباً تصمیم گرفت که بایر این ترکیب را به نام بانوی جوانی که با او ملاقات کرده بود و "باربارا" نامیده می شد، نامگذاری کرده است، بنابراین نام "باربیتوریک اسید" ترکیبی از نام "باربارا" و "اسید اوریک" بود.

اسید باربیتوریک از کجا می آید؟

باربیتوریک اسید اولین بار در سال 1864 در آلمان توسط آدولف فون بایر از طریق تراکم اوره با دی اتیل مالونات سنتز شد.

چگونه اسید باربیتوریک درست می کنید؟

اسید باربیتوریک از اثر اکسی کلرید فسفر بر روی اسید مالونیک و اوره تهیه شده است . 1 با درمان محلول اسید استیک اوره و اسید مالونیک با انیدرید استیک. 2 از دی اتیل مالونات و اوره با استفاده از اتوکسید سدیم به عنوان یک عامل متراکم. 3 و از دی اتیل مالونات و مشتق سدیم....

چرا باربیتورات ها دیگر استفاده نمی شوند؟

استفاده و سوء مصرف باربیتورات از دهه 1970 به طور چشمگیری کاهش یافته است، عمدتاً به این دلیل که گروه ایمن تری از داروهای آرام بخش- خواب آور به نام بنزودیازپین ها تجویز می شود. استفاده از بنزودیازپین تا حد زیادی جایگزین باربیتورات ها در حرفه پزشکی شده است، به استثنای چند نشانه 

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ