سدیم دی تیونیت 500 گرمی کد 106507 مرک آلمان
سدیم دی تیونیت با نامهای دیگری بنام سدیم هیدروسولفیت یا جوهرقند و یا بلانکیت شناخته میشود. این کالا دارای Cas no 7775-14-6 و فرمول Na2O4S2 در بسته بندی 500 گرمی ساخت شرکت مرک آلمان عرضه میگردد.

سدیم دی تیونیت نمکی کریستالی سفید رنگ است که در برابر هوا تجزیه شده و سدیم هیدروژن سولفات تولید میکند. بیشترین کاربرد این ماده شیمیایی برای رنگ زدایی قبل از رنگ کردن پارچه ها در صنعت نساجی استفاده میشود. ولی در صنایع تولید قند جهت سفید کردن قند نیز از این ماده شیمیایی استفاده میشود. ولی به شدت سرطانزا است و برای انسانها خطرناک میباشد.

از سدیم دی تیونیت دریک مطالعه نوشته شده است به عنوان یک عامل کاهنده برای احیای اکسید گرافیت استفاده شده است. همچنین به عنوان یک عامل خاموش کننده فلورسنت در کپسوله کردن پلی نوکلئوتیدها از طریق نانو ذرات نامتقارن استفاده شده است. 

مهمترین آزمایشگاههای که این محصول را استفاده میکنند میتوان به آزمایشگاههای تحقیقاتی و کنترل کیفی صنایع کاغذ ، صنایع نساجی و رنگرزی ، صنایع چرمسازی ، صنعت پلیمر ، صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی و دیگر آزمایشگاهها اشاره کرد.

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آلمان آمادگی دارد سدیم دی تیونیت کد 106507 مرک آلمان را با ضمانتنامه اصلی بودن و قیمت بسیار مناسب در اختیار پژوهشگران و محققین کشور قرار دهد. 
در صورت نیاز به این محصول با شماره تلفن 09125344368 تماس حاصل فرمائید 
با تشکر

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ