کربن اکتیو گرانول 1 کیلویی کد 102514 مرک آلمان

مشخصات محصول ذغال اکتیو (Charcoal activated) به شرح زیر است:

- کد کالا: 102514

- کمپانی: مرک آلمان

- دسته بندی: مواد شیمیایی مرک

- CAS نامبر: 7440-44-0

- فرمول خطی: C

ذغال اکتیو یا کربن اکتیو یک نوع ذغال فعال شده است که به واسطه فرآیندهای خاص، سطح آن به طور چشمگیری بزرگتر شده است. این ویژگی باعث می‌شود ذغال اکتیو دارای خواص جاذب بسیار قوی در مقابل مواد آلی و غیرآلی باشد.

کاربردهای ذغال اکتیو در آزمایشگاه‌ها عبارتند از:

1. جذب و حذف آلودگی‌ها: ذغال اکتیو به عنوان یک جاذب قوی برای حذف مواد آلی و شیمیایی از محیط‌های آبی و گازی استفاده می‌شود. این شامل تصفیه آب آشامیدنی، حذف رنگدانه‌ها و مواد آلی از آب، جذب گازهای مضر و حذف بوهای ناخواسته می‌شود.

2. تصفیه هوا: کربن اکتیو به عنوان یک فیلتر هوا استفاده می‌شود تا آلاینده‌های شیمیایی، بوها و ذرات ریز را از هوا حذف کند. این می‌تواند در تصفیه هوا در آزمایشگاه‌ها، اتاق‌های خالص و صنایع مختلف از جمله صنایع داروسازی و پتروشیمی مورد استفاده قرار بگیرد.

3. تصفیه محیط‌های صنعتی: کربن اکتیو در صنایع مختلف برای تصفیه و حذف آلاینده‌ها، مواد شیمیایی و ترکیبات آلی استفاده می‌شود. این شامل تصفیه آب صنعتی، تصفیه فاضلاب، حذف گازهای آلوده از فضاهای صنعتی و جذب آلاینده‌ها در صنایع شیمیایی و فرآوری مواد غذایی است.

توجه داشته باشید که استفاده از ذغال اکتیو باید با رعایت دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های تولیدکننده، بهداشت و ایمنی صورت گیرد.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان

ابزار وبلاگ