تری اتانول آمین مرک 1 لیتری کد 108379

اخرین به روز رسانی 1402/07/10

تری اتانول آمین یا TEA یک ترکیب آلی چسبناک است که هم آمین سوم و هم تریول است. تریول یک مولکول با سه گروه الکل است. تقریباً 150000 تن در سال 1999 تولید شد.

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک آلمان آمادگی دارد تری اتانول آمین آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

 

·       شماره کاتالوگ  108379

·       مترادف ها        تریس(2-هیدروکسی اتیل) آمین، 2،2،2، تری هیدروکسی تری اتیلامین

·       شرح    تری اتانول آمین

·       شماره CAS      102-71-6

·       شماره EC        203-049-8

·       فرمول هیل       C6H15NO3

·       فرمول شیمیایی          N(CH2CH2OH)3

·       جرم مولی       149.19 گرم در مول

·       کد HS  2922 15 00

خصوصیات ظاهری:

·       نقطه جوش      360 درجه سانتیگراد (1013 hPa) (تجزیه)

·       تراکم    1.124 گرم بر سانتی متر مکعب (20 درجه سانتی گراد)

·       حد انفجار        3.6 - 7.2 % (V)

·       نقطه اشتعال    179 درجه سانتی گراد

·       دمای اشتعال   325 درجه سانتی گراد DIN 51794

·       نقطه ذوب        20.5 درجه سانتی گراد

·       مقدار pH         10.5 - 11.5 (149 گرم در لیتر، H2O، 25 درجه سانتیگراد)

·       فشار بخار        <0.01 hPa (20 درجه سانتیگراد)

موارد مصرف : آزمایشگاههای تحقیقاتی ، آزمایشگاههای کنترل کیفی ، آزمایشگاههای پژوهشی ،

کاربرد:

·       تری اتانول آمین عمدتاً در ساخت سورفکتانت ها مانند امولسیفایرها استفاده می شود. این یک عنصر رایج در فرمولاسیون است که برای محصولات صنعتی و مصرفی استفاده می شود. تری اتانول آمین اسیدهای چرب را خنثی می کند، PH را تنظیم و بافر می کند و روغن ها و سایر موادی را که کاملاً در آب حل نمی شوند، حل می کند. نمک های تری اتانول آمونیوم در برخی موارد نسبت به نمک های فلزات قلیایی که ممکن است در موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرند، محلول تر هستند و در مقایسه با استفاده از هیدروکسیدهای فلزات قلیایی برای تشکیل نمک، محصولات قلیایی کمتری را ایجاد می کنند. برخی از محصولات رایجی که تری اتانولامین در آنها یافت می شود، لوسیون های ضد آفتاب هستندمواد شوینده مایع لباسشویی، مایع ظرفشویی ، پاک کننده های عمومی، ضدعفونی کننده های دست ، پولیش ها، مایعات فلزکاری ، رنگ ، کرم اصلاح و جوهر چاپ .

 

تولید سیمان

·       تری اتانول آمین همچنین به عنوان افزودنی آلی (0.1 درصد وزنی) در آسیاب کلینکر سیمان استفاده می شود. با جلوگیری از تجمع و پوشش پودر در سطح گلوله ها و دیواره آسیاب، فرآیند آسیاب را تسهیل می کند.

 

لوازم آرایشی و پزشکی

·       انواع بیماری ها و عفونت های گوش با قطره های حاوی تری اتانول آمین پلی پپتید اولئات-کندانسه، مانند Cerumenex در ایالات متحده درمان می شوند. در داروسازی، تری اتانول آمین ماده فعال برخی از قطره های گوش است که برای درمان جرم گوش نهفته استفاده می شود . همچنین به عنوان متعادل کننده pH در بسیاری از محصولات آرایشی مختلف، از کرم ها و شیرهای پاک کننده، لوسیون های پوست ، ژل های چشم، مرطوب کننده ها، شامپوها ، فوم های اصلاح عمل می کند، چای یک پایه نسبتاً قوی است: محلول 1٪ دارای pH تقریباً 10 است. ، در حالی که PH پوست کمتر از PH 7، تقریباً 5.5-6.0 است. امولسیون های شیر-کرم پاک کننده مبتنی بر چای به ویژه در پاک کردن آرایش خوب هستند.

موارد مشابه :

ایمنی:

آنالیز:

·       خلوص (GC)     ≥ 99

·       هویت (طیف IR)          مطابقت دارد

·       ظاهر    مایع ویسکوز بی رنگ تا کمی زرد

·       کلرید (Cl)        ≤ 0.0001٪

·       سولفات (SO4) ≤ 0.002٪

·       فلزات سنگین (به عنوان سرب)  ≤ 0.0001٪

·       آهن (آهن)       ≤ 0.0001٪

·       اتانول آمین (GC)          ≤ 0.1٪

·       دی اتانول آمین (GC)     ≤ 0.5٪

·       خاکستر سولفاته (600 درجه سانتیگراد) ≤ 0.005٪

·       آب (به گفته کارل فیشر)          ≤ 0.2٪

سئوالات شما

تری اتانول آمین برای چه مواردی استفاده می شود؟

این ترکیب برای ساخت سورفکتانت‌ها در صنایع آرایشی و بهداشتی به‌عنوان تنظیم‌کننده PH برای محصولات حالت‌دهنده پوست و مو و همچنین لوسیون‌های ضد آفتاب، شوینده‌های مایع لباسشویی، پولیش‌ها و رنگ‌ها استفاده می‌شود.

آیا استفاده از تری اتانول آمین بی خطر است؟

تری اتانول آمین برای پوست بی خطر است و هیچ عارضه ای ندارد ، زیرا اکثر محصولات غلظت آن را بین 1 تا 3 درصد نگه می دارند. در این غلظت، تری اتانول آمین برای استفاده از پوست بی خطر است و منجر به تحریک پوست یا عوارض جانبی دیگر نمی شود.

آیا تری اتانول آمین سرطان زا است؟

در شرایط این مطالعه پوستی 2 ساله، شواهد مبهمی مبنی بر فعالیت سرطان‌زایی تری اتانول امین در موش‌های نر B6C3F1 بر اساس وقوع همانژیوسارکوم کبدی وجود داشت.

تری اتانول آمین با موها چه می کند؟

تری اتانول آمین این مایع قلیایی بی رنگ در بسیاری از شامپوها برای افزایش ظرفیت کف کردن آن استفاده می شود. با این حال، این پتانسیل را دارد که تحریک پوست سر را تحریک کند و به کراتین مو - یکی از اجزای اصلی مو - آسیب برساند که در نهایت منجر به شکنندگی و خشکی مو می شود.

آیا تری اتانول امین در اروپا ممنوع است؟

آنها به طور گسترده ای به عنوان افزودنی های غذایی در ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، آمریکای جنوبی، و آفریقای جنوبی و همچنین در سایر نقاط جهان استفاده می شوند. با این حال، از آنجایی که هیچ یک از این سه ترکیب به عنوان افزودنی تایید نشده اند، استفاده از آنها در اتحادیه اروپا ممنوع است.

آیا تری اتانول امین موجود در ضدعفونی کننده دست ایمن است؟

تری اتانول امین می تواند باعث تحریک و التهاب چشم، پوست و مو شود. همچنین می تواند باعث آسیب شیمیایی مانند تاول، کهیر و پوسته پوسته شدن پوست شود. این ماده شیمیایی در 40 درصد محصولات یافت می شود. دوزهای کوچک تری اتانولامین تایید شده است، اما مقدار زیاد آن مضر خواهد بود.

 


قیمت خرید تری اتانول آمین مرک آلمان

Triethanolamine

Tris(2-hydroxyethyl)amine, 2,2′,2′′-Trihydroxytriethylamine, TEA

کد 108379مرک

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۵,۶۹۵,۰۰۲ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ