استون 1 لیتری کروماتوگرافی کد 100020 مرک
اخرین به روز رسانی 1402/07/16
استون یک ترکیب شیمیایی است که با فرمول C₃H₆O و شماره CAS 67-64-1 شناخته می‌شود. مشخصات محصول با کد کالا 100020 و توزیع کننده مرک آلمان، عبارتند از:

- کمپانی: مرک آلمان (Merck Germany)
- دسته بندی: مواد شیمیایی مرک (Merck Chemicals)
- شماره CAS: 67-64-1
- فرمول خطی: C₃H₆O
- استون کروماتوگرافی

استون یک حلال قوی و قابل اشتعال است و در صنایع مختلف استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای استون عبارتند از:

1. حلال: استون به عنوان حلال متداول در آزمایشگاه‌ها و صنایع شیمیایی استفاده می‌شود. به دلیل قابلیت مخلوط شدن با بسیاری از مواد شیمیایی، در فرآیندهای استخراج، استخراج جامدات، و تهیه نمونه‌های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2. صنعت رنگ: استون به عنوان حلال و تنظیم‌کننده سرعت در فرآیندهای تولید رنگ، لاک و رزین‌ها استفاده می‌شود.

3. صنعت پلاستیک: استون در تولید بسیاری از مواد پلاستیکی مانند پلی‌استرها، پلی‌آمیدها، پلی‌کربنات و پلی‌اورتان‌ها به عنوان یک ماده تشکیل‌دهنده استفاده می‌شود.

4. صنعت آرایشی و بهداشتی: استون در تهیه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مانند لاک ناخن، از بین برنده رنگ مو، پاک کننده ناخن و مو و غیره استفاده می‌شود.

باید توجه داشت این نوع استون فقط جهت شستشوی ستونهای کروماتوگرافی در نظر گرفته شده است و درصد ناخالصیهای آن بسیار بسیار ناچیز است.

لطفا توجه داشته باشید که قبل از استفاده از هر ماده شیمیایی، باید دستورالعمل‌ها، راهنماها و ایمنی‌های مرتبط را به دقت مطالعه کنید و همچنین با مقررات و استانداردهای مربوطه در کشور خودتان آشنا شوید.


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۴,۷۲۶,۰۱۱ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ