تتراپلکس III اتیلن دی آمین تترا استیک اسید 1 کیلوئی کد 108421 مرک آلمان
شرح
توضیحات کلی
یافتن ماده کمکی مناسب که با نیازهای شما و همچنین خواسته های نظارتی مطابقت داشته باشد می تواند یک چالش پیچیده باشد. با دانش کاربردی و تخصص نظارتی خود، ما از شما در هر مرحله از توسعه، افزایش مقیاس و تولید حمایت می کنیم.
به عنوان بخشی از برنامه Emprove® ما، مواد خام ما با اسناد گسترده ای ارائه می شود که انطباق با محصول دارویی و بیوفارما شما، شفافیت کامل زنجیره تامین و کاهش خطر را تسهیل می کند. مجموعه SAFC® ما از محصولات با کیفیت بالا برای فرمولاسیون و تولید بیودارویی و دارویی، رویه‌های کنترل کیفیت دقیق را تحمل می‌کند و طبق دستورالعمل‌های cGMP قابل اجرا تولید می‌شود.
کاربرد
Titriplex® III (EDTA، اتیلن دی‌نیتریلو تترا استیک اسید دی‌سدیم نمک دی هیدرات) یک عامل کیل‌کننده است. از آنجایی که قادر به تشکیل کمپلکس با کاتیون های فلزی دو ظرفیتی است، می تواند آنزیم های مختلفی را که برای فعالیت به چنین کاتیون هایی نیاز دارند، مهار کند. به طور گسترده ای به عنوان آنتی اکسیدان در فرمولاسیون های دارویی و لوازم آرایشی استفاده می شود و می تواند عملکرد نگهدارنده ها را بهبود بخشد. نمک دی سدیم در مقایسه با EDTA استاندارد حلالیت بهتری در آب ایجاد می کند.
شلاتور کاتیون های دو ظرفیتی. آنزیم هایی مانند متالوپروتئازها را که برای فعالیت به کاتیون های دو ظرفیتی نیاز دارند، مهار می کند.
یادداشت های دیگر
حذف آب تبلور: 110 درجه سانتیگراد
اطلاعات حقوقی
Emprove یک علامت تجاری ثبت شده Merck KGaA، دارمشتات، آلمان است
خواص
سطح کیفی 500
آژانس BP ChP ISO 17025 JP Ph. Eur. USP
خط تولید
EMPROVE® ESSENTIAL
جامد تشکیل دهد
مناسب بودن واکنش
نوع واکنش: واکنش های کمپلکس سنجی
تیتراسیون تکنیک (ها): مناسب
pH 4-5 (20 درجه سانتیگراد، 50 گرم در لیتر در H2O)
mp 248 درجه سانتیگراد (تجزیه) (لیتر)
فرمولاسیون مایع کاربرد(ها)
دمای نگهداری دارو
بدون محدودیت دما

 اعتبار قیمت 1402/05/16
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱۰,۸۹۳,۶۱۲ تومان

ابزار وبلاگ