ژلاتین 100 گرمی کد G2500 ساخت شرکت سیگما آلدریچ

اعتبار قیمت تاریخ 1402.7.9


شرح

توضیحات کلی

ژلاتین یک هیدروکلوئید است. استخوان و پوست گاو یا خوک منابع تجاری آن است. این یک مشتق کلاژن است و از پروتئین به عنوان یک جزء اصلی با مواد معدنی و آب تشکیل شده است.

کاربرد

ژلاتین از پوست خوک برای استفاده به عنوان بستر کشت سلولی با غلظت 1-5 میکروگرم بر سانتی متر مربع یا 0.5-50 میکروگرم در میلی لیتر توصیه می شود. غلظت بهینه به نوع سلول و همچنین کاربرد و اهداف تحقیق بستگی دارد.

از ژلاتین پوست خوک استفاده شده است:

برای پوشش صفحات کف شیشه ای برای کشت سلول های A375 و در سنجش تجزیه ژلاتین

برای پوشش لام های شیشه ای در مطالعات بافت شناسی با مقاطع مغزی

در سنتز پیش پلیمر متاکریلات ژلاتین (GelMA) برای محصور کردن سلول ها بر روی هیدروژل های چاپ شده سه بعدی

برای تهیه هیدروژل ژلاتین عامل دار با تیول (GelSH) برای چاپ زیستی طرح ریزی سه بعدی

 

بسته بندی

1 کیلوگرم در بطری پلی

100، 500 گرم در بطری پلی

اقدامات بیوشیمی/فیزیول

پلیمر ژلاتین یک بیوماد جایگزین برای کلاژن برای کشت سلولی و بافتی است. این یک عامل ژل کننده بسیار مرتب است که به عنوان غلیظ کننده و ماده غذایی مفید است. ژلاتین همچنین به عنوان عامل کف کننده و اتصال دهنده و همچنین در صنعت داروسازی استفاده می شود. زیست تخریب پذیر و زیست سازگار با کاربردهای زیست پزشکی به ویژه در بیومواد برای بازسازی بافت قلب و عروق است.

اجزاء

ژلاتین مخلوط ناهمگنی از پروتئین های محلول در آب با جرم مولکولی متوسط ​​است که در کلاژن وجود دارد. پروتئین ها با جوشاندن پوست، تاندون ها، رباط ها، استخوان ها و غیره مربوطه در آب استخراج می شوند. ژلاتین نوع A از بافت اسیدی به دست می آید. نوع B از بافت پخته شده با آهک به دست می آید.

احتیاط

ژلاتین خشک، زمانی که در ظروف دربسته در دمای اتاق نگهداری می شود، تا سال ها بدون تغییر باقی می ماند. هنگامی که در 100 درجه سانتیگراد در حضور هوا گرم می شود، متورم می شود و نرم می شود و با تکامل بازهای پیریدینی و آمونیاک به یک توده کربنی متلاشی می شود.

یادداشت آماده سازی

این محصول از پوست خوک گرفته شده است. ژلاتین در آب گرم قابل حل است تا در آب سرد. عملاً در اکثر حلال های آلی مانند الکل، کلروفرم، دی سولفید کربن، تتراکلرید کربن، اتر، بنزن، استون و روغن ها نامحلول است. عدد بلوم که توسط ژلومتر بلوم تعیین می شود، نشان دهنده قدرت ژلی است که از محلولی با غلظت شناخته شده تشکیل شده است. عدد بلوم با میانگین جرم مولکولی متناسب است. تعداد شکوفه های ژلاتین پوست خوک از 90 تا 300 گرم متغیر است. این محصول دارای قدرت ژل 300 و محلول در آب 50 میلی گرم بر میلی لیتر است.


آزمیران به عنوان وارد کننده این ژلاتین میتواند این محصول را در بسته بندیهای  100 گرمی و 500 گرمی و 1 کیلویی در اختیار دانشجویان و اساتید و محققین کشور قرار دهد در صورت نیاز با تلفن 09125344368 تماس بگیرید



Product Name Gelatin from porcine skin,
Type A
Product Number G2500
Product Brand SIGMA
CAS Number 9000-70-8
 
TEST SPECIFICATION LOT 60H0832 RESULTS
APPEARANCE OFF-WHITE TO YELLOW POWDER FAINT YELLOW POWDER WITH A FAINT TAN CAST
SOLUBILITY CLEAR TO HAZY FAINT YELLOW SOLUTION AT 50MG/ML IN WATER SLIGHTLY HAZY FAINT YELLOW SOLUTION AT 200 MG PLUS 4 ML OF WATER
WATER CONTENT BY KARL FISCHER
1.5%
PROTEIN BY BIURET 70 TO 90% 80.1%
GEL APPEARANCE APPROX. 300 BLOOM HAZY YELLOW FIRM GEL


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۴,۲۴۲,۱۱۰ تومان

ابزار وبلاگ