دوش و چشم شور اضطراری از نوع استیل ساخت ایران
دوش و چشم شوی کامل پایه دار مدل طرح TOF ایتالیا ساخت آزمیران دارای سه اهرم است که دو اهرم توسط زنجیر به یکدیگر متصل میباشد و کاربر میتواند با دو اهرم در شرایط اضطراری آلوده شدن مواد شیمیایی با چشم ، صورت با اهرم دستی و با اهرم هوایی بصورت کامل بدن را شستشو دهد این دستگاه جهت پیشگیری و کاهش عوارض ناشی از تماس مواد خورنده و سوزاننده شیمیایی در محیط کار در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ، بهداشتی ، شیمیایی ، هسته ای ، دفاعی ، دارویی ، تصفیه خانه های آب و فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرد .
این دستگاه دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش میباشد
دوش و چشم شوی اضطراری سه اهرمی یک تجهیزات ایمنی است که در صورت ایجاد شرایط اضطراری، به کار گرفته می‌شود. این تجهیز شامل سه اهرم است که به شرح زیر هستند:

1. اهرم چشم شوی: این اهرم در مواجهه با مواد شیمیایی یا ذرات معلق در هوا، به کار گرفته می‌شود تا چشم‌ها شستشو شوند و از تماس با مواد خطرناک جلوگیری شود.

2. اهرم دستی: این اهرم برای شستشوی صورت و دست‌ها استفاده می‌شود. در صورتی که چشم‌ها نیز آلوده شده باشند، ابتدا باید از اهرم چشم شوی استفاده کرد و سپس به شستشوی دست‌ها و صورت پرداخت.

3. اهرم هوایی: این اهرم برای شستشوی بدن کاربر به کار می‌رود. با استفاده از این اهرم، می‌توان تمامی بخش‌های بدن را شستشو داد و از تماس با مواد خطرناک جلوگیری کرد.

در کل، دوش و چشم شوی اضطراری سه اهرمی یک تجهیزات ایمنی مفید است که در صنایع مختلف و همچنین در مکان‌هایی که با مواد خطرناک سر و کار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دوش و چشم شوی اضطراری سه اهرمی، با طراحی و ساخت کامل در ایتالیا و تحت نظر شرکت آزمیران به بازار عرضه شده است. این دستگاه قابلیت نصب در مکان‌های مختلف از جمله کارخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، دفاتر و سایر محیط‌های کاری را داراست. این تجهیزات با ارائه خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی یکساله، به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا از تماس با مواد خطرناک و عوارض جانبی آن‌ها جلوگیری کنند.

بنابراین، دوش و چشم شوی اضطراری سه اهرمی یک تجهیزات مهم و حیاتی برای حفظ سلامت و ایمنی کارکنان در صنایع و محیط‌های کاری مختلف است. در صورتی که در محیط کاری خود با مواد خطرناک و سوزاننده سر و کار دارید، استفاده از این تجهیزات ایمنی را به شدت توصیه می‌کنیم.
دوش و چشم شوی اضطراری سه اهرمی با طراحی خاص و منحصر به فرد خود، در صورتی که کاربر در معرض مواد خطرناک یا سوزاننده قرار گرفت، بلافاصله اقدام به شستشوی بدن و چشم‌های خود می‌کند. زمانی که کاربر این دستگاه را روشن می‌کند، دوش و چشم شوی اضطراری به‌طور خودکار به کار خود شروع می‌کند.

در این دستگاه، دو اهرم کنترلی با زنجیر به یکدیگر متصل شده‌اند. کاربر در صورت بروز خطر، با بکشیدن هر یک از اهرم‌ها، عملکرد مورد نیاز خود را فعال می‌کند. همچنین، این دستگاه دارای یک اهرم هوایی نیز می‌باشد که با فشردن آن، آب به‌صورت پشت سر کاربر به‌جای زمین می‌ریزد.

در هنگامی که کاربر یکی از اهرم‌های دستی را بکشد، دوش اضطراری آب به‌صورت خودکار روشن می‌شود و آب به‌صورت یک جریان قوی و پوششی از بالای سر کاربر به پایین بدن او، به‌صورت یک حمام باز می‌شود. همچنین، با فشردن اهرم هوایی، آب به‌صورت پشت سر کاربر به‌جای زمین می‌ریزد و با شستشوی بدن کاربر در ارتفاع از زمین، تمامی مواد شیمیایی و سوزنده روی بدن کاربر از بین می‌روند.

در مورد چشم شوی اضطراری نیز، با بکشیدن اهرم مربوطه، آب به‌صورت خودکار از روی دوش و چشم‌شوی اضطراری خارج می‌شود و چشم کاربر را شستشو می‌دهد. همچنین در صورتی که نیاز به شستشوی صورت
هنگام خرید دوش و چشم شوی اضطراری سه اهرمی طرح TOF ایتالیا ساخت آزمیران، به نکات زیر توجه کنید:

1- اطمینان از اصالت محصول: حتماً از فروشندگان معتبر و قابل اعتماد خرید کنید و محصول را از نمایندگان رسمی تهیه کنید.

2- بررسی کیفیت محصول: از کیفیت ساخت، متریال استفاده شده و دقت در اجرای جزئیات محصول اطمینان حاصل کنید. بهتر است از برندهای مطرح و معتبر در این زمینه استفاده کنید.

3- بررسی ابعاد و اندازه‌گیری‌ها: اندازه‌گیری و بررسی محل قرارگیری دوش و چشم شوی اضطراری سه اهرمی و تأکید بر اینکه محصول از نظر ابعاد و طراحی با فضای موجود هماهنگ است.

4- بررسی مشخصات فنی: در صورت امکان، مشخصات فنی محصول را مطالعه و بررسی کنید تا مطمئن شوید که با نیازهای شما سازگار است.

5- بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش: بررسی کنید که محصول چه گونه گارانتی دارد و آیا خدمات پس از فروش مناسبی در اختیار شما خواهد بود یا نه.

6- قیمت محصول: اینکه چقدر باید برای یک دوش و چشم شوی اضطراری سه اهرمی طرح TOF ایتالیا ساخت آزمیران پرداخت کنید، بسته به برند، کیفیت، مشخصات فنی و محل تولید محصول متفاوت است. قیمت را با دقت بررسی کنید و بهتر است قیمت را با مشابهات موجود در بازار مقایسه کنید.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ