BTP-4F, Non fullerene acceptor Y6, PCE 157
Y6 یک گیرنده غیر فولرن است که حاوی یک حلقه فیوز شده با کمبود الکترونی با واحد بنزوتیادیازول است. هسته بنزوتیادیازازول از خواص جذب و میل الکترونیکی آن سود می برد. از آن برای تولید فتوولتائیک آلی (OPV) استفاده می شود که گزارش می شود راندمان تبدیل توان بالا 7/15 درصد را نشان داده است. Y6 همچنین از پایداری حرارتی خوبی برخوردار است ، خاصیتی که برای ساخت دستگاه مفید است.
#This #molecule #looks #likea #mask #worn #by #Zorro #Superhero #Raccoon #sigmaaldrich #chemistry #chemicals #moleculeoftheday #science #laboratory #aldrich # Y6 یک گیرنده غیر فولرن است که حاوی حلقه فیوز الکترونیکی کمبود است با واحد بنزوتياديازول هسته بنزوتیادیازازول از خواص جذب و میل الکترونیکی آن سود می برد. از آن برای تولید فتوولتائیک آلی (OPV) استفاده می شود که گزارش می شود راندمان تبدیل توان بالا 7/15 درصد را نشان داده است. Y6 همچنین از پایداری حرارتی خوبی برخوردار است ، خاصیتی که برای ساخت دستگاه مفید است.
# این # مولکول #looks #likea #mask #worn #by #Zorro #Superhero #Raccoon #sigmaaldrich #chemistry #chemicals #moleculeoftheday #science #laboratory #aldrich # 908509

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ