هات پليت مگنت آلفا مدل HS860

ارزان ترین هات پليت مگنت ایرانی مدل آلفا HS860

همزن مغناطیسی آلفا

قیمت هیتر استیرر آلفا

قیمت هیتر همزن مغناطیسی

هیتر استیرر دیجیتال آلفا مدل d500

هیتر استیرر آنالوگ آلفا مدل hs860

قیمت هات پلیت با همزن مغناطیسی 

مشخصات هات پلیت و مگنت آلفا ایرانی :

·       نام کالا: هات پلیت و مگنت ایرانی

·       نام مترادف : هیتر استیرر، هیتر مگنت، گرمکن و همزن مغناطیسی ، همزن مغناطیسی با هیتر، همزن و مگنت

·       مدل دستگاه HS860

·       میزان دما تا 350 درجه

·       میزان دور در دقیقه 1800 دور

·       میزان حجم همزدن تا 5 لیتر آب

·       گارانتی مادام العمر المنت

قیمت هات پلیت و مگنت آلفا مدل HS860

قیمت هات پلیت و مگنت آزمایشگاهی به موارد مختلفی بستگی دارد از جمله هزینه های ارسال و میزان موجود بود در انبار آزمیران یا در شرکتهای همکار درصورتیکه میزان سفارشات شما روی این محصول زیاد باشد با قیمتهای کمتری میتوانید از آزمیران خرید انجام دهید.

هیتر استیرر آزمایشگاهی چیست؟

هیتر مگنت آزمایشگاهی یک دستگاه پرفروش آزمایشگاهی است جهت کاربرد دوگانه گرم کردن و همزدن محلولهای آزمایشگاهی که در ابعاد مختلف و اشکال مختلف با صفحات تفلونی ، آلومینیومی ، سرامیکی ساخته میشود. بهترین کمپانی سازنده این دستگاه محصولات شرکت IKA آلمان میباشد و بعد از آن شرکت ولپ ایتالیا این محصول را با کیفیت خوبی تولید میکند. ولی شرکتهای زیاد ایرانی هستند که این دستگاه را تولید میکنند. که از آن جمله میتوان به محصولات لابترون ، شیمی فن ، طب آزما ، و غیره نام برد. خیلی از شرکتهای اروپایی از جمله ایزولب و لابینکو محصولاتشان در ایران به فروش میرسد ولی شرکتهای چینی و هندی نیز امروزه در بازار ایران محصولاتشان موجود است که از شرکتهای DLab و Glasco نیز میتوان نام برد.

هیتر گرمکن الکتریکی : از این دستگاه بیشتر برای گرم کردن یکنواخت بـه همـراه هـم زدن خودکار محلـول هـای داخـل ظـروف آزمایـشگاهی استفاده می شود و سه نوع پیچ تنظیم بر روی آن وجود دارد که از پیچ ترمـو بـرای تنظیم درجه حرارت تولیدی و از پیچ تایمر برای تنظیم مدت زمان گرم کردن نمونـه ها و از پیچ سرعت همزن هم برای تنظیم سرعت همزن مغناطیسی استفاده می شود بدین صورت که برای استفاده از همزن مغناطیسی یک قطعـه کوچـک مغناطیـسی مخصوص را داخل ظرف محلول انداخته و بعـد از گذاشـتن ظـرف بـر روی صـفحه دستگاه ، همزن مغناطیسی آن را فعال می کنند و بدین ترتیب با چرخیـدن قطعـه کوچک داخل ظرف محلول هم زده می شود .

برای گرم کردن شیشه آلات با استفاده از یک هات پلیت از دو روش استفاده می شود. یک روش معلق سازی شیشه آلات به آرامی بالای سطح هات پلیت بدون تماس مستقیم است. این امر نه تنها دمای شیشه آلات را کاهش می دهد، بلکه همچنین میزان تبادل گرما را آهسته و حتی گرم کردن را تقویت می کند. این امر برای کار هایی که زیر دمای جوش انجام می شوند یا زمانی که حداقل یک منبع دمای بالایی دارد، بسیار خوب جواب می دهد. در روش دیگر، که سرپا کردن خیمه ی سرخ پوستی نامیده می شود چون اندکی شبیه به یک چادر سرخ پوستی است، شیشه آلات بالای یک اجاق معلق و بالن توسط ورق قلع پوشانده می شود. قرار گیری این ورقه قلعی باید به طوری باشد که از گردن بالن شروع و به سطح هات پلیت پایین آید، تا به این صورت نه تنها طرفین بالن لمس شود بلکه اکثریت سطح اجاق هم پوشانده شود. این روش برای شیشه آلاتی است که باید در دما های بالاتر گرم شوند چون بالن به صورت غیر مستقیم توسط جمع آوری هوای گرم زیر این پوشش قلعی گرم می شود و برخلاف تنها معلق سازی ساده شیشه آلات، این روش بهتر است از جریان هوا در یک محیط بسته در امان باشد. هر دوی این روش ها در یک آزمایشگاه دانشگاهی مفید و کاربردی هستند چون ارزان تر، موثرتر، امن تر هستند و کاربران نیازی نیست که بعد از استفاده منتظر خنک شدن باشند.

فروش هات پلیت و مگنت آلفا مدل HS860

آزمیران به عنوان فروشنده هات پلیت و مگنت آلفا  آمادگی دارد این دستگاه  آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و گارانتی یکساله در فروش اینترنتی خود در اختیار مشتریان خود قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، کاتالوگ محصول را برایتان ارسال خواهند کرد.

خصوصیات ظاهری هات پلیت و مگنت آلفا مدل HS860

·      صفحه آلومینیومی

·       ابعاد صفحه به قطر 18 سانتیمتر

·       دارای ولوم حرارت و همزدن

·       کابل 1 متری برق ارت دار

·       ولتاژ 220 ولت

·       توان مصرفی 500 وات

·       وزن تقریبا 2 کیلو گرم

·       بصورت آنالوگ

موارد مصرف : در آزمایشگاههای کنترل کیفی صنایع غذایی و شیمیایی و آزمایشگاههای دانشگاهی بسیار استفاده میشود

کاربرد هیتر استیرر آلفا :

·       جهت همزدن محلولهای شیمیایی

·       جهت حرارت دادن محلولهای شیمیایی

·       جهت همزدن و حرارت دادن هم زمان محلولهای شیمیایی استفاده میشود.

موارد مشابه :

همانطور که قبلا اشاره کردیم شرکتهای زیادی این محصول را تولید میکنند که میتوان به بهترین آنها برندهای اروپایی و آمریکایی اشاره کرد و سپس به کمپانیهای چینی و هندی نام برد.

کلمات کلیدی:

مشخصات هات پلیت و مگنت آلفا ایرانی، قیمت هات پلیت و مگنت آلفا مدل HS860، هیتر استیرر آزمایشگاهی چیست؟، فروش هات پلیت و مگنت آلفا مدل HS860، خصوصیات ظاهری هات پلیت و مگنت آلفا مدل HS860، کاربرد هیتر استیرر آلفا

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ