بالن ژوژه 500 میلی شرکت گلاسکو کالیبره
بالن ژوژه یا فلاسک حجمی یک وسیله مهم و ضروری در آزمایشگاه های علمی است که برای دقت بالا در اندازه گیری حجم مایعات مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، این فلاسک ها برای تهیه محلول های استاندارد نیز بسیار مناسب هستند. از آنجایی که فلاسک حجمی دارای کالیبراسیون دقیق است، برای رقت های دقیق و همچنین تهیه محلول های استاندارد بسیار مناسب هستند.

فلاسک حجمی به طور معمول از شیشه یا پلاستیک ساخته می شوند و شکل گلابی دارند. دهانه آنها مجهز به درپوش پلاستیکی گیره/پیچ یا اتصالی برای قرار دادن درپوش PTFE یا شیشه ای است. علاوه بر این، فلاسک حجمی دارای گردن باریکی هستند که با درجه بندی حلقه اچ شده اند. علامت گذاری حجم مایع موجود در هنگام پر شدن تا آن نقطه را نشان می دهد و در دمای 20 درجه سانتیگراد "برای حاوی" (با علامت "TC" یا "IN") کالیبره می شود. برچسب فلاسک حجمی حجم اسمی، تلورانس، کلاس دقت، استاندارد ساخت مربوطه و آرم سازنده را نشان می دهد.

فلاسک حجمی در اندازه های مختلفی وجود دارند و از کسری از میلی لیتر تا صدها لیتر مایع را شامل می شوند. با توجه به دقت و کالیبراسیون دقیق آنها، فلاسک حجمی از اهمیت بسیاری برخوردار است و به عنوان یکی از وسایل ضروری در آزمایشگاه های علمی شناخته میشود.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ