BOD متر 6 خانه مدل System 6 ساخت شرکت ولپ ایتالیا
به روز رسانی 1401.8.15



سنسور BOD راه حل های نوآورانه، عاری از جیوه و بسیار قابل اعتماد برای تعیین BOD است. روشی ساده که اجازه میدهد  سریع و آسان BOD را بخوانید. یک ریزپردازنده کنترل مبدل فشار انتقال مقدار BOD به طور مستقیم به صفحه نمایش: نتایج به دست آمده به طور مستقیم در دوز mg / L بدون نیاز به محاسبات بیشتر نشان داده و به صورت خودکار در حسگر BOD ذخیره می شود.

آن را متناسب به طور مستقیم بر روی بطری های حاوی نمونه و به طور خودکار ذخیره 5 اندازه گیری BOD در فواصل زمانی 24 ساعته به معنی تجزیه و تحلیل است که می تواند در طول تعطیلات آخر هفته ادامه خواهد داد.
مقدار BOD را می توان به طور مستقیم از صفحه نمایش را در هر زمان به دست آورد، حتی پس از پنج روز است.
اندازه گیری در دسترس است بر روی 4 مقیاس های مختلف - 90، 250، 600 و 999 پی پی ام BOD است.
مقادیر بیشتر را می توان با رقیق کردن نمونه اندازه گیری می شود.

سنسور BOD در پیکربندی های مختلف در دسترس است:

BOD مجموعه سنسور، آماده برای استفاده و راه حل برای تجزیه و تحلیل فردی BOD تنها، متشکل از یک حسگر BOD، یک بطری شیشه ای تیره، دارنده قلیایی و یک نوار تکان دهنده است.
BOD مجموعه سنسور با استفاده از همزن MST VELP طراحی شده است.

BOD سنسور یک بسته کامل برای 6 آزمون، متشکل از 6 موقعیت ایستگاه تکان دهنده با سنسور BOD، بطری های شیشه ای تیره، دارندگان قلیایی و میله تکان دهنده است.

BOD سنسور 10، یک بسته کامل برای 10 آزمون، متشکل از یک موقعیت 10 ایستگاه تکان دهنده با سنسور BOD، بطری های شیشه ای تیره، دارندگان قلیایی و میله تکان دهنده است.

ایستگاه پر تحرک برای دست زدن به ساده طراحی شده و اطمینان از VELP تکان دهنده کیفیت.
صرفه جویی در فضا رد پای این بدان معنی است که تا 5 ایستگاه تکان دهنده با 6 موقعیت (30 نمونه) و یا 2 ایستگاه تکان دهنده با 10 موقعیت (20 نمونه) را می توان در یک انکوباتور VELP (FOC 225E یا FOC 225I) قرار داده شده است.


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۹۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
bsjylgrbucemmekrdchtzwooei55a3z5uyqe453oiustepcsqgja.mx-verification.google.com.

ابزار وبلاگ