پلی ال لایزین هیدرو بروماید 25 میلیگرم کد P1524 سیگما

پلی لیزین هیدروبرومید چیست؟

هیدروبرومید پلی ال لیزین (PLL) یک پلیمر کاتیونی مصنوعی، با بار مثبت و اسید آمینه است . این برای تقویت چسبندگی سلول به سطوح جامد استفاده می شود، به عنوان مثال، محصول Polysciences شماره 22247، اسلایدهای میکروسکوپ روکش شده PLL چسبندگی سلولی و بافتی برتر را فراهم می کند که امکان دستکاری آسان تر نمونه ها را فراهم می کند.

Poly-L-lysine برای چه مواردی استفاده می شود؟

در کاربردهای هیستوشیمیایی، هر دو پلیمر D- و L-lysine برای پوشش دادن اسلایدها برای تقویت اتصال سلول ها استفاده می شوند. Poly-L-lysine همچنین گزارش شده است که پوشش پروتئینی صفحات ELISA را بهبود می بخشد .

تفاوت بین L-lysine و Poly-L-lysine چیست؟

به طور کلی، L-lysine شکل بیولوژیکی فعال لیزین است که در سنتز پروتئین توسط موجودات زنده استفاده می شود . بنابراین، پروتئازها می توانند پیوندهای پپتیدی بین پلی ال لیزین را تخریب کنند. با این حال، پلی دی لیزین توسط چنین مکانیسم هایی تجزیه ناپذیر است. بنابراین، پلی دی لیزین با هر نوع رده سلولی راحت تر است.

آیا پلی ال لیزین برای سلول ها سمی است؟

خلاصه. ترکیب دو پلی پپتید با بار متفاوت، پلی ال لیزین (PL) و پلی ال-گلوتامات (PG)، خواص ضد چسبندگی عالی پس از جراحی را نشان داده است. با این حال، PL مولکولی بالا و بار مثبت در دوزهای بالا سمی است که به عنوان لیز گلبول های قرمز پیشنهاد می شود.

آیا می توانید از پلی-ال-لیزین مجددا استفاده کنید؟

محلول پلی ال لیزین را می توان مجددا استفاده کرد.

آیا Poly-L-Lysine منقضی می شود؟

معرف تا تاریخ انقضای نشان داده شده روی برچسب پایدار است . محلول پلی ال لیزین رقیق شده را در یخچال (2 تا 8 درجه سانتیگراد) نگهداری کنید. محلول رقیق شده حداقل به مدت سه ماه پایدار است. پس از استفاده محلول رقیق شده را فیلتر کنید.

آیا پلی لیزین FDA تایید شده است؟

Polylysine یک هموپلیمر طبیعی تایید شده توسط FDA است که نشان داده شده است که دارای فعالیت ضد میکروبی با طیف گسترده ای با سمیت کمتر برای سیستم انسان است.

پلی لیزین از چه چیزی ساخته شده است؟

 تولید پلی لیزین از طریق تخمیر طبیعی تنها در سویه های باکتری در جنس استرپتومایسس مشاهده می شود. Streptomyces albulus اغلب در مطالعات علمی استفاده می شود و همچنین برای تولید تجاری ε-پلی لیزین استفاده می شود. α-پلی زین به طور مصنوعی توسط یک واکنش پلی تراکم اولیه تولید می شود.

آیا پلی لیزین آبگریز است؟

نتیجه گیری شد که کلاژن، پلی لیزین و پلی اورنیتین بسته به لایه های زیرینی که روی آنها پوشانده شده اند، می توانند سطح آبگریز یا آب دوست را ایجاد کنند.

 موارد مشابه

اعتبار قیمت 1401.6.10


پلی ال لایزین هیدرو بروماید 25 میلیگرم کد P1524 سیگما 
فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ