مخزن بورت رنگی و سفید آلمانی

بطری مخزن بورت 2 لیتری که دارای گردن بسیار باریک بوده و بورت اتوماتیک روی آن قرار میگیرد. مخزن بورت اتوماتیک طوری طراحی شده است که تامین مایعات مورد نیاز اندازه گیری بورت را انجام میدهد. اکثرا دهانه آنها روداژدار بوده و به دو صورت رنگی (قهوه ای ) و یا سفید و شفاف تولید میشود.  

هدف از استفاده از بطری مخزن بورت اتوماتیک ، اطمینان از جریان مداوم مایع در حال توزیع، بدون نیاز به پر کردن مجدد مکرر است. بطری مخزن معمولاً در پائین بورت قرار می گیرد و با نیروی فشار هوا که از طریق پوار بورت به سطح مایع در مخزن بورت اتوماتیک میاورد اجازه می دهد تا مایع داخل مخزن به سمت ستون مدرج بورت اتوماتیک جریان یابد.

بطری های مخزن برای بورت ها در اندازه های مختلف برای تطبیق با نیازهای آزمایشی مختلف و حجم های مایع وجود دارد. آنها اغلب مجهز به یک لوله لاستیکی یا پلاستیکی یا یک سیستم دریچه ای هستند که امکان کنترل دقیق جریان مایع به داخل بورت را فراهم می کند.

استفاده از یک بطری مخزن با بورت کمک می کند تا خطاها و ناهماهنگی ها در تحویل مایع به حداقل برسد و از اندازه گیری های دقیق و قابل اعتماد در طول تیتراسیون و سایر روش های آزمایشگاهی اطمینان حاصل شود.


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ