pH متر قلمی اصل هانا ایتالیا مدل HI98107
اعتبار قیمت:1401/05/03

دستگاه pH متر قلمی کمپانی Hanna مدل HI98107 یک اسید سنج بسیار مناسب جهت اندازه گیری آب شرب و آکواریوم و رودخانه و استخر و چاه هاست.
دستگاه پی هاش متر قلمی هانا مدل 98107 میتواند میزان اسیدیته یا بازی بودن یک ماده را بین رنجهای 0 تا 14 اندازه گیری نماید. همچنین این دستگاه دارای دقت 0.1 بوده و درجه حرارت میتواند جبران شود . این دستگاه جیبی و قابل حمل و بوده و شما میتوانید به راحتی آن را کالیبره کنید .

شرح کالا


دستگاه pH متر قلمی کمپانی Hanna آمریکا مدل HI98107 یک اسید سنج با دقت 0.1 است که میتواند محدوده اسیدیته 0 تا 14 را اندازه گیری کند این دستگاه دارای جبران حرارتی بود و میتواند دما را بصورت سانتیگراد یا فارنهایت نمایش دهد در صفحه LCD  شاخص میزان مصرف باطری دستگاه نشان داده میشود .
الکترود این دستگاه با طراحی منحصربه فردی انجام شده است و با محافظ یا گاردی که اطراف الکترود قرار داده شده اجازه نمیدهد اجسام سخت باعث شکستن نوک الکترود شود و همچنین درب روکش داری که روی الکترود هست با دستمال یا ابر آغشته به محلول کلرید پتاسیم سه مولار موجب طول عمر الکترود میگردد.
کالیبراسیون بسیار راحت با یک دگمه و تنظیم عدد خوانده شده به بافر مربوطه به وسیله پیچ گوشتی که در جعبه دستگاه وجود دارد انجام میگیرد.
این دستگاه میتواند درجه حرارت و همچنین در صورت غیر فعال شدن بصورت اتوماتیک خاموش شود و جهت روشن کردن دستگاه فقط کافیست دگمه روی درب دستگاه را فشار دهید
شما میتوانید به نتایج این دستگاه پس از کالیبره کردن اطمینان کامل داشته باشید .

مشخصات فنی
محدوده اندازه گیری : 0.0 - 14.0
دقت اندازه گیری : 0.1
روش کالیبراسیون در نقطه بافر 4 و 7
همراه با یک دفترچه راهنما باطری و پیچ گوشتی کالیبراسیون
مدت زمان استفاده مداوم از دستگاه 700 ساعت
جریان ولتاژ : 1.5 ولت
حداکثر دمای مورد استفاده از این دستگاه 0-50 درجه سانتیگراد و رطوبت 95%
وزن دستگاه 95 گرم
تولید کمپانی هانا آمریکا تولید شده در کشور رومانی
دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش فقط دستگاه الکترود دستگاه شامل گارانتی نمیباشد.

تصویر دستگاه پ هاش متر قلمی 98107 هانا آمریکا

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۲,۰۵۰,۰۰۰ تومان

ابزار وبلاگ