گلیسیرین 1 لیتری کد G7757
گلیسیرین یک ماده شفاف، بی‌بو، ناسود، و چسبناک است که به عنوان گلایسرول (glycerol) در زمینه‌های شیمیایی و شناخته می‌شود. این ماده در بسیاری از صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای گلیسیرین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. در صنعت مواد غذایی: گلیسیرین به عنوان یک ماده نگهدارنده و مرطوب‌کننده در محصولات غذایی مانند کیک، شیرینی، بیسکوییت و آبمیوه‌های تازه یا کنسانتره استفاده می‌شود.

2. در صنایع دارویی: گلیسیرین به عنوان یک ماده پایه برای تهیه داروها و عرقیات مصرف می‌شود. این ماده همچنین به عنوان حلال در فرآیندهای استخراج مواد موثره از گیاهان دارویی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3. در صنایع آرایشی و بهداشتی: گلیسیرین به عنوان یک ماده مرطوب‌کننده و نرم‌کننده در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مانند صابون، لوسیون، کرم و شامپو استفاده می‌شود.

4. در صنایع دارایی‌های سرامیکی و پلاستیکی: گلیسیرین به عنوان یک ماده نگهدارنده و ترشونده در فرآیندهای تولید دارایی‌های سرامیکی و پلاستیکی مصرف می‌شود.

5. در محصولات تولیدی دیگر: گلیسیرین در بسیاری از صنایع دیگر مانند تولید مربا، مرکبات‌گیری، صنایع نساجی و تولید کاغذ نیز به کار می‌رود.

از نظر کلی، گلیسیرین به دلیل ویژگی‌های متعدد و کاربردهای متنوع خود، یک ماده مهم در صنایع مختلف است.

این نوع گلیسیرین با درجه خلوص 99% مناسب کارهای الکتروفورز میباشد. و توسط آن ژل آکریل آمید را درست میکنند. 

فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۳,۹۰۰,۰۳۰ تومان
محصولات مرتبط

:

سایت شما
فروش مواد شیمیایی فقط جهت مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی، پژوهشی، شرکت ها و مراکز دولتی انجام میشود