کیت تست آمونیوم مرک کد 110024

مشخصات:

·       کیت تشخیص نوار تستی آمونیوم

·       شماره کاتالوگ 110024

·       ساخت شرکت مرک آلمان

·       تعداد تست 100 بار

 

روش: رنگ سنجی با نوارهای تست و معرف 10 - 30 - 60 - 100 - 200 - 400 میلی گرم در لیتر NH4+ MQuant®

این آزمایش برای تعیین آلودگی های بالقوه مضر در آب های سطحی و زیرزمینی که توسط ترکیبات آمونیوم ایجاد می شود، مناسب است. بسته به سطح pH آمونیاک تشکیل می شود که یک سم قوی برای ماهی است. در کشاورزی از نوارهای آزمایش MQuant می توان برای اندازه گیری میزان نیتروژن آمونیوم انواع کود و کمپوست پس از آماده سازی نمونه استفاده کرد. با استفاده از این نوارهای تست، غلظت آمونیوم به صورت نیمه کمی با مقایسه بصری ناحیه واکنش روی نوار تست با میدان های مقیاس رنگ اندازه گیری می شود. تمام معرف های لازم برای آزمایش در حال حاضر برای تجزیه و تحلیل سریع و آسان گنجانده شده است. نوارهای آزمایش برای پیش‌آزمایش نمونه به روشی اقتصادی و سریع برای تخمین غلظت آمونیوم و فاکتور رقت احتمالی قبل از استفاده از روش‌های کمی مانند تست Reflectoquant و Spectroquant مناسب هستند.

آزمیران به عنوان وارد کننده محصولات مرک  آمادگی دارد کیت تشخیص آمونیوم آزمایشگاهی را با قیمت مناسب و در انواع بسته بندیها مختلف در فروش اینترنتی خود در اختیار محققین دانشجویان و اساتید دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی قرار دهد. لطفا جهت خرید درخواست خود را به شماره واتس آپ 09125344368 ارسال کنید کارشناسان فروش فورا قیمت ، برگه آنالیز و MSDS این ماده شیمیایی را برایتان ارسال خواهند کرد.

خصوصیات ظاهری:

موارد مصرف : آزمایشگاههای آب و فاضلاب

کاربرد:

نوارهای تست MQuant® (MQ) را می توان به عنوان یک آزمایشگاه متحرک بر روی چند میلی متر مربع نوار پلاستیکی در نظر گرفت. به عنوان یک روش غربالگری، آن را می بینید که سریعتر از وضعیت را در اختیار کاربر قرار می دهد، که به انتخاب آن چه، و شاید اگر، تجزیه و تحلیل بیشتر مورد نیاز است، کمک می کند، و در نتیجه به صرفه. جویی بالقوه قابل توجه در زمان و منابع تحلیلی می شود. این نوار یک فویل پلی استر قابل تجزیه بیولوژیکی است و کم معرف، در مناطق، به دفعات بدون مشکل کمک می کند.

 

آسان برای کنترل: فقط غوطه ور، صبر کنید و اندازه گیری بصری در نتیجه رنگ

ایمن: هیچ معرف کمکی لازم نیست

نتایج فوری در عرض 2 دقیقه امکان تصمیم گیری سریع را فراهم می کند

قابل حمل: قابل استفاده در داخل یا خارج از آزمایشگاه

موارد مشابه :

برگه آنالیز:

سئوالات شما

آخرین به روز رسانی 1401.8.11

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ