هیگرومایسین بی 50 میلیگرم کد H7772 سیگما
توضیحات کلی
ساختار شیمیایی: آمینوگلیکوزید
کاربرد
هیگرومایسین B یک آنتی بیوتیک آمینوگلیکوزید است که از Streptomyces hygroscopicus جدا شده است. برای مطالعه سنتز پروتئین در سطح جابجایی ریبوزوم 70S و الگوی mRNA نادرست، به عنوان یک عامل ضد ویروسی با نفوذ انتخابی سلول‌هایی که توسط عفونت ویروسی نفوذپذیر شده و ترجمه را مهار می‌کنند، و به‌عنوان یک عامل انتخابی برای سلول‌های تبدیل‌شده به ژن مقاومت هیگرومایسین استفاده شده است. برای استفاده به عنوان یک عامل انتخاب در 100-800 میکروگرم در میلی لیتر، به ویژه در 100 میکروگرم در میلی لیتر برای پروکاریوت ها، 200 میکروگرم در میلی لیتر برای یوکاریوت های پایین تر و 150-400 میکروگرم در میلی لیتر برای یوکاریوت های بالاتر توصیه می شود.
بسته بندی
1 گرم در بطری شیشه ای
اقدامات بیوشیمی/فیزیول
نحوه عمل: این محصول با مهار سنتز پروتئین با القای خواندن نادرست الگوی m-RNA در پروکاریوت، با قدرت مهار ترجمه عمل می کند.

طیف ضد میکروبی: هیگرومایسین B علیه باکتری ها، قارچ ها و سلول های یوکاریوتی بالاتر عمل می کند.
احتیاط
محصولات هیگرومایسین B باید در دمای 8-2 درجه سانتی گراد نگهداری شوند و جامد خشک در صورت نگهداری در دمای 8-2 درجه سانتی گراد حداقل به مدت 5 سال پایدار است. در دمای 37 درجه سانتی گراد به مدت 30 روز پایدار است.
یادداشت آماده سازی
این محصول توسط کروماتوگرافی تبادل یونی خالص سازی می شود. هیگرومایسین B در غلظت های >50 میلی گرم در میلی لیتر در آب محلول است و همچنین در متانول یا اتانول محلول است. محلول ها باید با فیلتراسیون استریل شوند نه با اتوکلاو. علاوه بر این، گزارش شده است که محلول های هیگرومایسین B در هنگام انجماد فعالیت خود را از دست می دهند، و از آنجایی که آنها در یخچال پایدار هستند، باید از انجماد اجتناب شود.
فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ