گوانیدین تیوسیانات 500 گرمی کد A1107 کمپانی اپلیکم

گوانیدین تیوسیانات یا ایزوتیوسیانات گوانیدینیوم (GITC) یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک ماده دفع کننده پروتئین عمومی مورد استفاده قرار می گیرد ، یک عامل آشوب آور است ، اگرچه بیشتر در استخراج DNA و RNA از سلول ها به عنوان محافظ اسید نوکلئیک مورد استفاده قرار می گیرد.

GITC همچنین ممکن است به عنوان گوانیدین تیوسیانات شناخته شود. این امر به این دلیل است که گوانیدینیوم اسید مزدوج گوانیدین است و کاتیون گوانیدینیوم نامیده می شود ، [CH6N3] +.

استفاده می کند  

از گوانیدینیم تیوسیانات می توان برای غیرفعال کردن یک ویروس مانند ویروس آنفولانزا که باعث " آنفولانزای اسپانیایی " 1918 شد ، استفاده کرد تا بتوان آن را با خیال راحت مطالعه کرد.  گوانیدینیم تیوسیانات همچنین برای لیز سلول‌ها و ذرات ویروس در استخراج‌های RNA و DNA استفاده می‌شود، جایی که عملکرد آن، علاوه بر عمل لیزینگ، جلوگیری از فعالیت آنزیم‌های RNase و آنزیم‌های DNase با دناتوره کردن آنهاست. این آنزیم ها در غیر این صورت به عصاره آسیب می رسانند.  یک روش متداول استخراج گوانیدینیم تیوسیانات - فنل - کلروفرم است . در صورت استخراج RNA برای بلات شمالی یا DNA برای تجزیه و تحلیل ساترن بلات، استفاده از فنل یا کلروفرم اکیداً ضروری نیست زیرا الکتروفورز ژل و سپس انتقال به غشاء RNA/DNA را از پروتئین ها جدا می کند. علاوه بر این، از آنجایی که این روش‌ها از پروب‌ها برای اتصال به مزدوج‌های خود استفاده می‌کنند، پپتیدهایی که از طریق فرآیند عبور می‌کنند معمولاً مهم نیستند، مگر اینکه یک پپتید RNase یا DNase باشد، و تنها در صورتی که آنزیم موفق به بازسازی مجدد شود، که در صورت پروتکل‌های مناسب نباید رخ دهد. دنبال می شوند. یک استثنای احتمالی ممکن است هنگام کار با اکستروموفیل های درجه حرارت باشد زیرا برخی از آنزیم های این موجودات می توانند در شرایط فوق العاده پایدار بمانند

آماده سازی  

این ماده را می توان با واکنش گوانیدینیم کربنات با سولفات آمونیوم یا تیوسیانات آمونیوم  تحت حرارت تهیه کرد. روش دیگر پیرولیز تیوسیانات آمونیوم یا تیوره  در دمای 180 درجه سانتی گراد است .

کلمات کلیدی:

گوانیدین تیوسیانات - ایزوگوانیدین تیوسیانات - قیمت گوانیدین تیوسیانات 

لینک مرتبط :

https://www.azmiran.com/pages/15884


فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ