مقالات و توضیحات
آزمیران / DMF | دی متیل فرمامید | Dimethylformamide

DMF | دی متیل فرمامید | Dimethylformamide

محلول ان و ان دی متیل فرمامید DMF مرک آلمان که با فرمول C3H7NO و شماره کاتالوگ 103034 شناخته شده میشود. یکی از پر کاربردترین حلالهای مورد استفاده در آزمایشگاه است که رنگ شفاف کمی مایل به زرد دارد و به راحتی با آب حل میشود و بوی شبیه ماهی یا آمونیاک را دارد.


فرمول دی متیل فورمامید

از دی متیل فرمامید در چه مواردی استفاده میشود؟
دی متیل فرمامید حلال بسیار مناسبی برای پلیمرها و رزینها میباشد. و در ساخت پوششها، فیلمها ، چسب ها و جوهر چاپ مورد استفاده قرار میگیرد.

آیا دی متیل فرمامید برای انسان مضر است؟
بله این ماده شیمیایی برای کبد انسان بسیار مضر میباشد. حلال دی متیل فرمامید از طریق پوست و بینی جذب خون انسان میشود. و باعث سرطان زا شدن کبد میگردد. هنگام استفاده از این حلال لطفا از دستکش ضد حلال و ماسک استفاده شود

   لطفا هنگام مصرف به علائم هشدار دهنده توجه کنید

در آزمایشگاه از DMF برای چه کاری استفاده میشود؟
دی متیل فرمامید حلال بسیار مناسبی جهت سنتز کردن است و یکی از موارد مصرف آن جداسازی کلروفیل از بافتهای گیاهی میباشد.

دی متیل فرمامید را از کجا تهیه کنم؟ محصولات بسیار متفاوتی در بازار ایران یافت میشود مثلا از نمونه های صنعتی گرفته تا گریدهای مختلف آزمایشگاهی ولی پرفروش ترین و بهترین قیمت مخصوص مرک آلمان است که با کاتالوگ نامبر 103034 برای کلیه کارهای سنتزی استفاده میشود.

آزمیران به عنوان وارد کننده و فروشنده محصولات مرک آلمان آمادگی دارد N,N دی متیل فرمامید مرک آلمان را با قیمت رقابتی و ضمانت کیفیت اصل در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ابزار وبلاگ