تریپسین 5 گرمی سیگما کد T4799

به روز رسانی 1402.7.23


تریپسین تهیه شده از پانکراس خوک میباشد این ماده شیمیایی پودر لیوفیلیزه بوده و در کشت سلولی کاربرد دارد .

مشخصات :

·       T4799

·       سیگما آلدریچ

·       تریپسین از پانکراس خوک

·       پودر لیوفیلیزه، BioReagent، مناسب برای کشت سلول، 1000-2000 واحد BAEE/mg جامد

·       مترادف (ها): کوکوناز، تریپتار، تریپتاز

·       شماره CAS: 9002-07-7

خواص

·       منبع بیولوژیکی

·       پانکراس خوک

·       سطح کیفی 200

·       خط تولید BioReagent

·       پودر لیوفیلیزه را تشکیل می دهد

·       فعالیت ویژه 1000-2000 واحد BAEE/mg جامد

·       مول وزنی 23.8 کیلو دالتون

·       غلظت 25 میلی گرم در میلی لیتر

·       روش(های) کشت سلولی | پستاندار: مناسب

·       pH 7.6

·       در محیط حمل می شود

توضیحات کلی

تریپسین به دلیل عملکرد موثر و تحمل آن نسبت به انواع مختلف سلول و خنثی سازی ناشی از سرم، برای تجزیه بافتی قابل استفاده است.

کاربرد

برای هضم تریپسین پپتیدها، از نسبت 1:100 تا 1:20 برای تریپسین:پپتید استفاده کنید. کاربرد معمولی این محصول در حذف سلول های چسبنده از سطح کشت است. غلظت تریپسین لازم برای جدا کردن سلول ها از بستر آنها در درجه اول به نوع سلول و سن کشت بستگی دارد. تریپسین ها همچنین برای تعلیق مجدد سلول ها در طول کشت سلولی، در تحقیقات پروتئومیکس برای هضم پروتئین ها و در هضم های مختلف ژل استفاده شده اند. کاربردهای اضافی شامل ارزیابی کریستالیزاسیون با تکنیک‌های مبتنی بر غشاء و در یک مطالعه برای تعیین اینکه نرخ تاخوردگی و بازده پروتئین را می‌توان با حضور تله‌های جنبشی محدود کرد.

تریپسین از پانکراس خوک برای هضم استخوان مرغ استفاده شده است. همچنین در جداسازی سلول های اندوتلیال لوتئال استفاده شده است.

بسته بندی

5، 10، 25، 100، 500 گرم در بطری پلی

اقدامات بیوشیمی فیزیولوژی

تریپسین پپتیدها را در سمت C ترمینال باقی مانده های لیزین و آرژنین می شکافد. سرعت هیدرولیز این واکنش اگر یک باقیمانده اسیدی در دو طرف محل برش باشد کند می شود و اگر یک باقیمانده پرولین در سمت کربوکسیل محل برش باشد، هیدرولیز متوقف می شود. pH بهینه برای فعالیت تریپسین 7-9 است. تریپسین همچنین می تواند برای بریدن پیوندهای استری و آمیدی مشتقات مصنوعی اسیدهای آمینه عمل کند. EDTA به محلول های تریپسین به عنوان یک عامل کیلیت که یون های کلسیم و منیزیم را خنثی می کند که پیوندهای پپتیدی را که تریپسین روی آن ها اثر می کند را مبهم می کند، اضافه می شود. حذف این یون ها باعث افزایش فعالیت آنزیمی می شود.

 

مهارکننده‌های پروتئاز سرین، از جمله DFP، TLCK، APMSF، AEBSEF، و آپروتینین، از جمله، تریپسین را مهار می‌کنند.

اجزاء

تریپسین از یک پلی پپتید تک زنجیره ای متشکل از 223 باقیمانده اسید آمینه تشکیل شده است که با حذف هگزاپپتید N ترمینال از تریپسینوژن که در پیوند پپتیدی Lys - lle بریده می شود، تولید می شود. توالی اسیدهای آمینه توسط 6 پل دی سولفیدی به هم متصل می شوند. این شکل بومی تریپسین، بتا تریپسین است. بتا تریپسین را می توان اتولیز کرد و در باقیمانده Lys - Ser شکافت و آلفا تریپسین تولید کرد. تریپسین عضوی از خانواده پروتئاز سرین است.

احتیاط

محلول های موجود در 1 میلی مولار هیدروکلراید به مدت 1 سال در مقادیر کمی پایدار هستند و در دمای 20- درجه سانتی گراد نگهداری می شوند. وجود Ca2+ همچنین باعث کاهش خوداتکایی تریپسین و حفظ ثبات آن در محلول می شود. تریپسین همچنین بیشتر فعالیت خود را در 2.0 مولار اوره، 2.0 مولار گوانیدین HCl یا 0.1% (w/v) SDS حفظ می کند.

تعریف واحد

یک واحد BAEE با استفاده از BAEE به عنوان بستر، ΔA253 0.001 در دقیقه در pH 7.6 در دمای 25 درجه سانتیگراد تولید می کند. یک واحد BTEE = 320 واحد ATEE. حجم واکنش = 3.2 میلی لیتر (مسیر نوری 1 سانتی متر).

یادداشت آماده سازی

این محصول یک پودر لیوفیلیزه محلول در محلول نمک متعادل هنک با غلظت 25 میلی گرم بر میلی لیتر است.

برای کاربردهایی که نیاز به EDTA دارند، حل کردن تریپسین باید با محلول نمک بافری بدون Ca2+ یا Mg2+ انجام شود.

فروشنده: آزمیران
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۲,۸۷۶,۰۱۰ تومان

ابزار وبلاگ