آکروموپپتیداز از باکتری ها 25000 یونیت کد A3422
کاربرد : از آکروموپپتیداز حاصل از باکتریها می توان استفاده کرد: • در مرحله همگن سازی برای استخراج DNA ژنومی از بیوفیلم میکروبی • در تحلیل لیزرهای گرم مثبت ( • برای استخراج DNA از سویه های نوکاردیا.

 آکروموپپتیداز : برای لیز باکتریهای گرم مثبت که در برابر لیزوزیم مقاوم هستند مفید است. آکروموپپتیداز ، از سیگما ، برای جداسازی و خصوصیات مولکولی عفونت های باکتریایی پوست و بافت نرم استفاده شده است. محصول A3422 از باکتری ها است و یک پودر نیمه خالص شده حاوی لاکتوز است.

اقدامات Biochem / Physiol : آکروموپپتیداز آنزیمی باکتریولیتیک است و از خانواده سرین پروتئازها است. در مقایسه با لیزوزیم برای لیز باکتریهای گرم مثبت مثر است.فعالیت آکروموپپتیداز در حضور فلزات سنگین مهار می شود. روش مهار مبتنی بر آکروموپپتیداز ممکن است برای غربالگری حضور فلزات سنگین مفید باشد.  
آکروموپپتیداز یک لیزیل اندوپپتیداز است که وزن مولکولی آن تقریباً 27 کیلو دالتون است. بین PH 8.5 -9 بهتر کار می کند. تقریباً 500-1،500 میکروگرم بر میلی لیتر از آکروموپتیداز می تواند برای لیزر سلول ها با تراکم OD 600 = 0.6 در طی 2 ساعت در 37 درجه سانتی گراد استفاده شود. 

تعریف واحد یک واحد با استفاده از سوسپانسیون Micrococcus lysodeikticus به عنوان بستر (مسیر نور 1 سانتیمتر) با تغییر در A 600 از 0.001 در دقیقه در میلی لیتر در pH 8.0 در 37 درجه سانتیگراد ایجاد می کند.

فرم بدنی پودر خالص جزئی.
 NACRESNA.54
 شماره MDLMFCD00130333
 شماره کمیسیون آنزیم (EC)3.4.21.50 (BRENDA | IUBMB)
سطح کیفیت200
دمای ذخیره سازی−20 درجه سانتیگراد
فعالیت خارجیکلاژناز ، موجود است
mol wt27 کیلو دالتون
فرمپودر خالص جزئی

فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۳۴,۱۹۰,۰۴۰ تومان
محصولات مرتبط

:

سایت شما
فروش مواد شیمیایی فقط جهت مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی، پژوهشی، شرکت ها و مراکز دولتی انجام میشود