گوانیدین تیوسیانات کد G6639 کمپانی سیگما آلدریچ

گوانیدین تیوسیانات (GTC) یا گوانیدینیم ایزوتیوسیانات ( GITC ) یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان یک دناتوره‌کننده پروتئین عمومی استفاده می‌شود و یک عامل آشوب‌گردان است ، اگرچه معمولاً به عنوان محافظ اسید نوکلئیک در استخراج DNA و RNA از سلول‌ها استفاده می‌شود.

آزمیران به عنوان وارد کننده گوانیدین تیوسیانات در ایران میتواند این ماده را در بسته بندیهای 25 و 100 و 250 و 500 گرمی و یا در بسته بندی 1 کیلویی و 25 کیلویی در اختیار شرکتهای تولید کننده کیتهای آزمایشگاهی ، محققین ، پژوهشگاهها ، اساتید محترم دانشگاهها و دیگران قرار دهد. 

GITC ممکن است به عنوان گوانیدین تیوسیانات نیز شناخته شود . زیرا گوانیدینیم اسید مزدوج گوانیدین است و کاتیون گوانیدینیم [CH 6 N 3 ] + نامیده می شود .

استفاده می کند

از گوانیدین تیوسیانات می توان برای غیرفعال کردن یک ویروس مانند ویروس آنفولانزا که باعث " آنفولانزای اسپانیایی " 1918 شد ، استفاده کرد تا بتوان آن را با خیال راحت مطالعه کرد.

گوانیدین تیوسیانات همچنین برای لیز سلول‌ها و ذرات ویروس در استخراج‌های RNA و DNA استفاده می‌شود، جایی که عملکرد آن، علاوه بر عمل لیزینگ، جلوگیری از فعالیت آنزیم‌های RNase و آنزیم‌های DNase با دناتوره کردن آنهاست. این آنزیم ها در غیر این صورت به عصاره آسیب می رسانند.

یک روش متداول استخراج گوانیدینیم تیوسیانات - فنل - کلروفرم است . در صورت استخراج RNA برای بلات شمالی یا DNA برای تجزیه و تحلیل ساترن بلات، استفاده از فنل یا کلروفرم اکیداً ضروری نیست زیرا الکتروفورز ژل و سپس انتقال به غشاء RNA/DNA را از پروتئین ها جدا می کند. علاوه بر این، از آنجایی که این روش‌ها از پروب‌ها برای اتصال به مزدوج‌های خود استفاده می‌کنند، پپتیدهایی که از طریق فرآیند عبور می‌کنند معمولاً مهم نیستند، مگر اینکه یک پپتید RNase یا DNase باشد، و تنها در صورتی که آنزیم موفق به بازسازی مجدد شود، که در صورت پروتکل‌های مناسب نباید رخ دهد. دنبال می شوند. یک استثنای احتمالی ممکن است هنگام کار با اکستروموفیل های درجه حرارت باشد زیرا برخی از آنزیم های این موجودات می توانند در شرایط فوق العاده پایدار بمانند.

آماده سازی

این ماده را می توان با واکنش گوانیدینیم کربنات با سولفات آمونیوم یا تیوسیانات آمونیوم تحت حرارت تهیه کرد. روش دیگر پیرولیز تیوسیانات آمونیوم  یا تیوره در دمای 180 درجه سانتی گراد است.

Guanidinium rhodanide, Guanidinium thiocyanate

Linear Formula:

 

NH2C(=NH)NH2 · HSCN

 

CAS Number:

 

593-84-0

 

Molecular Weight:

 

118.16

 

Beilstein:

 

3563461

 


PROPERTIES

Quality Level

200

biological source

synthetic

assay

≥97% (titration)

form

powder or crystals

technique(s)

RNA extraction: suitable


کلمات کلیدی :
گوانیدین تیوسیانات - گوانیدینیوم تیوسیانات - گوانیدینیوم رودانین - قیمت گوانیدین تیوسیانات - گوانیدین تیوسیانات چیست؟

لینک مرتبط :
https://www.azmiran.com/pages/15884
فروشنده: آزمیران:
گارانتی اصالت و سلامت کالا
پشتیبانی ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
۰ تومان
محصولات مرتبط

:

ابزار وبلاگ